>Polyester Kadın Biblosu

>

Bu polyester Kadını kursa gittiğim dönemde almıştım, 2 yıldır ha boyadım ha boyayacağım  diye öylece duruyordu. En sonunda boyayabildim. Bakalım beğenecekmisiniz? Yüksekliği 43 cm.
İlk önce elbisesini turkuaz renge boyadım. Gözüme çok renkli göründü, inci beyazı ile üstünden tekrar boyayarak rengini açtım. Tenini açık ten rengi boyadım. Boyama işlemi neredeyse bitmişti. Ama içimede sinmemişti. Kaba kahverengi boyayı koydum, fırçayı batırıp batırıp kadının her yerini boyadım. 🙂
Şekil a örnek 1 aşağıdaki resim. 🙂
Kızım turkuaza boyanmış halini görmüştü kahverengiyi görünce şok oldu. :))
Çok koyuydu ve buna biraz ışıltı vermek lazımdı. Süngeri bakır yaldıza batırıp her yerini yine boyadım ama gölgede kalan yerlere fazla dokunmadım ki koyu kalsın.
Bakır boyama işleminin ardından üstünden sarı yaldız boya ile geçişler yaptım. Bazı yerlerine simler sürdüm. Vernikledim.
Önden, yandan, arkadan bol bol fotoğraf çektim. :))
Ama fotoğraf makinam pek kalikeli çekmiyor. Net değil, idare edin lütfen. 🙂
Ve son. :)))

Bir dahaki hobi vaktinde görüşmek üzere…

Sağlıklı ve mutlu kalın. 🙂

Seviler
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Polyester Boyama içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın