>Mart Kapıdan Baktırır, Kazma Kürek Yaktırır. :))

>

Dün, karlı bir Ankara sabahında açtım gözlerimi.🙂
Gün boyu yağan karı, sıcacık evimde izlemek çok keyifliydi.
Hava buz gibiydi…
Kar yağsa ama yollar kapanmasa. Kazalar olmasa.
Bizim terastan bir kaç görüntü. Bir ara terasın kapısının önü karlarla dolunca, biraz temizleyim diye çıktım. Ama ayağım kayıyordu sağlam adımlarla yürüdüm, demirden tutuna tutuna kapıya yakın olan kısımları biraz temizledim. Bu nasıl temizlemek demeyin lütfen. :)) Terası tümden temizlemek mümkün değildi. Temizlenen bölüm fotoda görünmüyor.🙂
Terasta biraz kar keyfi yaptım. Ama dondum.
Buda parkımızdan görüntü. Eksik kalmasın :))
Bugün hava daha güzel. Hatta bir ara güneşte çıktı. Terastaki karlar erimeye başladı bile. Aslında donmadan temizlemeli…
Ama kim yapacak? :))

Bu yazı güncel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

