>http://karagozulsurey.blogspot.com un hediye çekilişi

>

Ne kadar sevimli değil mi?🙂

Blog arkadaşım karagozulsurey, kendi yaptığı bu bebeği, çekiliş yaparak bir kişiye armağan etmek istiyor.
Sizde şansınızı denemek isterseniz, sizi bloğuna alalım  :))

Çekiliş Tarihi : 8 MART 2011

Bu yazı Duyuruyorum içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>http://karagozulsurey.blogspot.com un hediye çekilişi için 8 cevap

  1. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    >ağlamaklı kokoş hatuna kim sahip olacak bakalım

  2. >çok sevimli bir bebek…

  3. sezobigo dedi ki:

    >ben bu hediye sana çıksın diye aradan çekiliyorum.malum ben erkek sen kız annesisin .dualarım seninle inşallah sana çıkar:)

  4. hobivakti dedi ki:

    >sezobigo : Bu bebek oyuncak olarak değilde süs olarak yapılmış, polimer kilden. Litfen, liften çekilme. Şansını dene. Sana çıkarsa bana gönderirsin. Oy oy oy koptummm :))

  5. Waneska Ferreira dedi ki:

    >Que legal, adorei o estilo dessa boneca, linda!beijo

  6. Waneska Ferreira dedi ki:

    >obrigada pela visita. beijo

  7. Marta dedi ki:

    >Te ha quedado preciosa, me encanta.Besitos desde España

  8. yasmin dedi ki:

    >ayy anacımm bune güzel şirineymiş..:)) tıpkı ben incecikkkkk..:))

Bir Cevap Yazın

