>Yeni bir mim :))

>

(Paris Hatırası) :)(:

Bu seferde blog arkadaşım **mayanincicileri** beni mimlemiş.🙂

Bende üzerime düşen görevi yerine getiriyorum ve hemen soruları cevaplamaya başlıyorum. :))

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
1 Mart 2011 de 1 yaşına girecek olan küçük kızımın pıtır pıtır yürüyerek ortalarda dolanmasını görürsem şok olurum. :)) Hanımefendi yürüteçle vın vın oradan oraya uçuyor, yürütece, koltuğa tutunarak yürüyor ama gelin görün ki, ayakta tutunmadan durmuyor, desteksiz yürümek gibi bir çabası yok. :))

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
İnanırmısınız bilmem ama şimdiye kadar almazsam uyuyamam dediğim bişey olmadı. Sahip olmadığım bir şey için hiç uykusuz kalmadım. Ama gelecekte ne olur bilemiyorum.🙂

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Çikolata desem. :)) Çok seviyorum🙂

4.Uğurun var mı, uğurun?
Tek uğurum 7 rakamı :))) Bana uğur getirdiğine inandığım bir objem olmadı. :)(:

5.Kendine en yakıştırdığın renk?
Her rengi seviyorum ama genelde siyah giyiyorum. Biraz zayıf görüneyim diye. :)))

6.En sevdiğin takın?
Tek taş yüzüğüm. :)(:

7.Takıntın?
En belirgin takıntım, herşeyi sayarım, :)) Basamakları, çiçekleri, ağaçları. :))
 (Nasılda yoruluyorum bi bilseniz.🙂 )

8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Beni Parise gönderin lütfen. :))

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?
Oy Nurcanım Nurcanım. Kurbandır sana canım. :))))

10.Solunda ne var?
Pencere🙂

Eveeet mimleme sırası bana geldi.
Kimleri mimleyeceğim bakalım? Hııımmmmm, ııııııııııı, hmmm

** http://fikirlopedim.blogspot.com/**


** http://arzuveazralblog-arzu.blogspot.com**


** http://pembe-dusler.blogspot.com**


** http://beyzagul.blogspot.com**


** http://darmanca.blogspot.com**


** http://sezobigo.blogspot.com**

Her zamanki not : :))
Eğer katılmak istemezseniz, anlayışla karşılarım. :))

Sevgiler
Bu yazı Ödül - Mim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Yeni bir mim :)) için 9 cevap

  1. >yerim ki ben senin küçük kızını, hatırlıyorum kardeşim de yürüteçte hız denemeleri yapardı, öyle tatlı oluyorlar ki, maaşallah kırk bin kere🙂 bu arada ben de yazmayı unutmuşum, acayip şekilde plaka okuma takıntım var benim de ve nefret ediyorummmm, bi türlü bırakamadım😦 cevapladığın için teşekkür ederim ayrıca🙂 kocaman sevgiler🙂

  2. sezobigo dedi ki:

    >mim için teşekkür edri en kısa zamanda cevaplanacaktırsevgiler

  3. sezobigo dedi ki:

    >arada bizim 17,5 aylıkken yürüdü biliyorsun.bende hep şimdi bir yerden yürüyerek çıksa ödüm patlar diyordum.şimdi durdurmak mümkün değil:)aynı holü niye 50 kere gider gelir hala çözemedim

  4. Filiz dedi ki:

    >aslında mimleri pek sevdiğim söylenemez🙂 hatta kızımın bloguna hiç kabül etmiyorum ama sende gelenede hayır diyemiyorum mutlaka cevaplanacak🙂

  5. birdy dedi ki:

    >oyyy, o sayma takıntısı çok kötüdür, yolda yürüken sayardım eskiden, zor kurtuldum zor

  6. Fikirlopedim dedi ki:

    >Ben bir mimdirrrrrr türkümü cigirmaya basladim bile:=))

  7. >Canım mimi aldımda cevapladım bile mersi şekerim:)

  8. DEKOR GURU dedi ki:

    >Örgücü Nine ve diğer birkaç blog arkadaşımız bizi içerik hırsızı bir bloğun içeriğimizi çalmış olduğuna dair uyardı, sizin içeriğin bir kısmı da varmış, Örgücü Nine'nin yazısı:http://orguoyuncakcinine.blogspot.com/2011/02/hirsiz-vaaarrrrrrr.html

  9. hobivakti dedi ki:

    >DEKOR GURU ve ÖRGÜ ÇANTAM uyarılarınız için teşekkür ederim ama benim asıl canımı sıkan nokta http://waterlily-sihirlieller.blogspot.com/2011/02/hirsiz-varrrrr.html adresinde hobiciyim.blogspot.com a yönlendirme yaparken benim blog adımı karalaması…Daha yeni girdim nete öbürüne bakamadan sinirlerim tepeme çıktı.Düzeltme yapmasını istedim.

Bir Cevap Yazın

