>Gözlük Kabına Peçete Transferi Yaptım

>

Annemin gözlük kabınıda boyadım, peçete transferi yaptım.🙂
Annemin haberi yok. :)(:
Gözünün önünde dursa, kendi gözlük kabı olduğunu anlamayacak canım benim.:)
Boyama, yapıştırma, vernikleme işleminden sonra gösterecektim, bugün gösteririm artık. :))

Bu yazı Benim Yaptıklarım, Yenileme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Gözlük Kabına Peçete Transferi Yaptım için 22 cevap

  1. lolipu dedi ki:

    >alemsin valla, ne diyim :)) çok şık olmuş:))eminim annede yeni halini çok beğenecek

  2. pembedüşler dedi ki:

    >GünaydınEllerine sağlık, benimde elimde en az 10 tane gözlük kabı var,gerçi hepsi siyah renk, denemeye değer.

  3. hobivakti dedi ki:

    >lolipu :🙂 Umarım beğenir.pembedüşler : bu gözlük kabıda kahverengiydi, beyaza boyadım.🙂

  4. >Gözlük delisi ben için ve onlarca gözlük kutusu olan birisi için bu fikir inanılmaz güzell🙂 Keşke buradan baktığımız kadar kolay olsa,bana hiiç kolay gözüknmüyor, ellerine sağlık, yine harika olmuş…😉

  5. >süper olmuş:)valla bende ilk boyama yaptığım zamanlarda ne boyasam dıye herşeyi heryerı tarar olmuştum adeta:)yeni ham ahşap almak yerıne eskı bırşeyı yenılemek bana daha bi zevk verıyordu aslında o günlere yenıden dönesım var ilk fırsatta inş:)

  6. DEKOR GURU dedi ki:

    >Gözlük kapları genelde böyle düz oluyor ona birşeyler katmak çok hoş bir fikir gerçekten. Elinize sağlık çok şirin duruyor:)

  7. >hey, çok güzel olmuş, vallahi bittim🙂 güneş gözlüğü kabıma deneyebilirim malum yaz geliyor herşey cıvıl cıvıl olsunnnnnn🙂 kocaman sevgiler, ilham için ayrıca teşekkürler🙂

  8. Filiz dedi ki:

    >ha hahaha haha süpersin valla :))) kadıncağız çok şaşıracak :)) çok güzel olmuş, allahım nasıl aklına geldi gözlük kabı, ohhh anneciğin havasını atar artık en şık gözlük kabı onda var🙂 ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş.

  9. Seni Keşfettim dedi ki:

    >çok başarılı olmuş:)

  10. >süper fikir… çok da şık olmuş

  11. pembe dedi ki:

    >Çok güzel olmuş :))

  12. >Çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın…

  13. AtolyeKedi dedi ki:

    >Bayıldım çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

  14. Pembe Yastık dedi ki:

    >seni durdurabilene aşk olsun…hızına kimse yetişemez…yine iyi bir iş çıkarmışsın😉

  15. SEZOBİGO dedi ki:

    >ÇOK BEĞENDİM.BENDE YAPAYIM ANNEME.NE GÜZEL FİKİR.EVİ TALAN EDİYORUM NE YAPABİLİRİM DİYE AMA NEDENSE HİÇ GÖZÜME ÇARPMAMIŞ.İLK İŞ ANNEMDEN KABINI ARAKLAMA OLACAKHEYECAN YAPTIM ŞİMDİDENELLERİNE SAĞLIK GÜZEL OLMUŞSEVGİLER

  16. DaRmAn dedi ki:

    >hayyyy allahımmmm yaaa,fikrine sağlık canım.. ne güzel olmuşşşş..🙂

  17. ÖZLEMCE dedi ki:

    >süperr olmuşşşş.çok beğendim.çokk

  18. meralhobiart dedi ki:

    >Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Çok güzel bir fikir daha önce yabancı bir sitede görmüştüm bende o zamanda hoşuma gitmişti ama denemek nasip olmadı. Canım geçmiş olan mevlid kandilin mubarek olsun sevdiklerinle tekrarına ermeyi Allahım nasip eylesin.sevgilerle:))

  19. Nedret dedi ki:

    >İşte bunlar süper. Annen olsam deli gibi sevinirdim:)) Bence hemen imalatı çoğaltıp, satışa başla:))

  20. >Beautiful decoupage, I loved your blog, congratulations, kisses.

  21. Marta dedi ki:

    >Un trabajo precioso.Besitos desde España

  22. Bahar YORGUN dedi ki:

    >çok hoş bir yenileme olmuş ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın

