>Eveeeet, Yine Salça Kutusu :))

>

Benim bu salça kutularına peçete transferlerimden bıktınız mı artık?
Doğruyu söyleyin ama :)))
Bu peçeteyi bütün olarak yapıştırdım.🙂

Daha önce bütün olarak peçete yapıştırmıştım ama yapıştırırken, peçetede esnemeler olmuştu, yırtılmıştı vs.
Bunda daha dikkatliydim. Eee yapıştır yapıştır elimde alıştı biraz:))
Sprey boya ile beyaza boyadığım salça kutusunu ince şeritler halinde boydan boya peçete tutkalı sürerek peçeteyi itina ile yapıştırdım.🙂
Yavaş yavaş… Aceleye gerek yok.🙂
Tüm peçeteyi yapıştırdıktan sonra kurumaya bıraktım, daha sonra peçetenin üstünden (peçeteyi korumaya almak için) tüm yüzüye bir kat daha peçete tutkalı sürdüm.
Kuruduktan sonra sprey vernik ile vernikledim.
Bunuda öbür ablama vereyim. :))
Sevgiler
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Galvaniz Boyama, Geri Dönüşüm içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Eveeeet, Yine Salça Kutusu :)) için 23 cevap

  1. rhr-ozgrkdn dedi ki:

    >Hiç bıkar mıyız…Bende o kadar çok salça kutusu var ki…Hepsi de hazır ,astarlanmış bekliyor.Zaman bulduğumda hücum peçetelere:))Çünkü saklama kaplarına çok ihtiyacım var.Geçmişte dekupaj yaptım ama düzgün işler değildi.Püf noktalarından biri ortadan dışa doğru darbelerle yapıştırmak ama el becerisi gerektiği kesin.Mutlaka bi tarafı yırtılıyor bende.Neyse bakalım deneyelim görelim diyeceğim:))Neşeli Valentinler:)))

  2. Filiz dedi ki:

    >Çok güzel olmuş ellerine sağlık, bütün peçete yapıştırmak çok zorrrr, ben cesaret edemezdim doğrusu🙂 gerçekten çok hoşolmuş nurcancım sorular cevaplandı🙂

  3. Gulos dedi ki:

    >Çok güzel olmuş bence.Eline sağlık.

  4. fadi iletişim dedi ki:

    >bence harıkalar,bende degerlendırmeyı sevıyorum bırıktırdım havalar ısınınca hobi bahçemde bende boyıyacam …:))ellerınıze saglık

  5. Dokuztepe dedi ki:

    >salça kutusu anlam kazanmış yine, eline sağlık..Senin yüzünden yakında ben de başlayacağım bu işe..:))

  6. hobivakti dedi ki:

    >rhr-ozgrkdn: Bende peçeteye ilk başladığım zamanlar az yırtmadım. :_) Ama dedimya devamlı yapa yapa el alışıyor. Fırçanın yumuşak olmasına dikkat et. :)Filiz : Cevapların için teşekkür ederim. Hemen baktım. :)Gulos : Teşekkür ederim. :)fadi iletişim : Yaptığında bloğuna ekle mutlaka, görmek isterim. :)Dokuztepe : Başla bencede. Konserve & Salça kutuları çöpe gitmesin. :))

  7. suhuba dedi ki:

    >Bence çok şık olmuş. Ellerine sağlık valla.

  8. ÖZLEMCE dedi ki:

    >bıkar mıyız hiçç.bende denedim.çok keyifli oluyor yapması.bende bütün yapıştırıyorumm. canım emeğine sağlık

  9. >Ama bu da harika olmuşşş :)))

  10. birdy dedi ki:

    >ben bıkmadım da.. senin yüünden salça kutusu biriktirmeye başlayacağım:))

  11. GÖNÜL dedi ki:

    >harikalar yaratıyorsun ellerine sağlık peçetelerininde hepsi birbirinden güzel

  12. sezobigo dedi ki:

    >çok güzel olmuş arkadaşım.bu arada mevlüt kandilin mübarek olsun.peçeteyide çok beğendim nerden?sevgililer gününde kutlu olsun

  13. ay-ser dedi ki:

    >Bu bloğun içinde kaybolmak istiyorum. Harikalar var, ve bu peçeteli salça kutusu da onlardan birisi. Elinize sağlık.

  14. hobivakti dedi ki:

    >Teşekkürler arkadaşlar :))sezobigo : Peçeteyi Tepe Home den aldım.

  15. emelden dedi ki:

    >bıkmak yok yola devam.. ablacığın güle güle kullansın. sevgililer günün kutlu, kandilin mübarek olsun , mutlu kal….

  16. Özlem dedi ki:

    >Çok yaratıcı,çok şık olmuş,menekşeler ayrı bir güzellik zaten,ellerinize sağlık…

  17. tülay dedi ki:

    >çok güzel elinize sağlık

  18. yasmin dedi ki:

    >çok güzel ellerine sağlık..salça fabrikasından sana teklif gelicek az kaldı..:))

  19. Fikirlopedim dedi ki:

    >Hafta da kac kutu salca tüketiliyor sizin ev de, ben o kisma takildim:=))Hic te bikmadik, teknigini veriyorsun, detaylar paylasiliyor, ne diye bikacakmisiz pehhh:=))KARLI olan taraf biziz bir defa:=))Eline emegine, salca ekonomisine can veren kesene saglik:=))Sevgimle.

  20. hobivakti dedi ki:

    >yasmin ve Fikirlopedim : Gerçekten güldürdünüz beni. :))

  21. >geri dönüşüm ustacığım seni mimledim blogumda bekliyor seni🙂

  22. Gulsen dedi ki:

    >şahane olmuş:)

  23. melisa dedi ki:

    >ayyy bayıldım ben bunaben hep atıyordumyapabilirmiyim acep bendeçok şık olmuş yaaaizlemeye alıyorum sizi sevgiler

Bir Cevap Yazın

