>Sabuna ve deniz kabuğuna peçete dekupajı

>

Sabuna ve deniz kabuğuna peçete dekupajı yapıtım.🙂
Şimdi bunları nereye koymalı? düşünelim bakalım. :)(:
 
İyi günler🙂
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Deniz Kabukları, Sabun içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Sabuna ve deniz kabuğuna peçete dekupajı için 19 cevap

  1. ÖZLEMCE dedi ki:

    >ellerine sağlık.denizkabuklarına bayıldımmm

  2. >muhteşem bir fikir olmuş ellerınıze sağlık harikacadı bunu beğendi:))

  3. ada ve deniz dedi ki:

    >deniz kabuklarına hayram kaldım

  4. >Ben de yaptım bu sabunlardan:) Çok zevkli ve çabucak sonucu görüyorsun ya, çok eğlenceli geldi bana. Eline sağlık seninkiler de çok güzel olmuş. Deniz kabuğu da iyi fikir. Biz de çocuklarla boyamış ve simlemiştik, deniz kabuklarını:)

  5. sezobigo dedi ki:

    >bende yapmak istiyorum. deneyim dimi ama .aynı peçeteden bende de var .birde birşey sorcam bende dekupaj tutkalı var bende onu suyla inceltip yapsam olurmu acaba.birde yaptıktan sonra hiç kullandınmı yani kullanılır oluyormu?

  6. Gulos dedi ki:

    >İlginç ve güzel olmuş.Elinize sağlık.

  7. lolipu dedi ki:

    >aa deniz kabuğu:)) ne güzel durmuş:))

  8. >çok hoş olmuşlar,ellerine sağlık.birde tabak yap,banyona koyarsın yada istediğin bir yere güzel olur( ani gidilen ziyaretler içinde kurtarıcı oluyor) sevgiler

  9. Kristal dedi ki:

    >Olá, desculpe a demora amiga em vir retribuir sua visitinha, masultimamente o tempo tem sido escasso. Obrigada pelo comentario simpático, um beijinho e bom fds.

  10. hobivakti dedi ki:

    >Teşekkürler arkadaşlar. :)sezobigo : dekupaj tutkalı suyla inceltiliyormu bilmiyorum ki.😦 Dene bakalım.Bu sabunları dekoratif amaçla kullanacağım ben. Üstünü vernikledim hem.🙂

  11. meralhobiart dedi ki:

    >Sabunlar çok güzeller ellerine sağlık

  12. sezobigo dedi ki:

    >ben ece aymerden yada bir başkası karşyırabilirim ama tv de izlerken duymuştum.suyla incelterek pecete transferinde kullanabilirsiniz demişti.(ama kim?:))bir deneyim yayınlarım nasılsa.birde eğer diğer tutkal varya ay aklıma bir türlü gelmedi hani kumaş için kullanılan ay allahım kumaş tutkalı mı yoksa adıneyse işte onla yapılırsa yıkanılıyormuş yani kullanılabilir oluyormuş ama peçete tutkalı ile yapılan oluyormu onu bilmiyorum:(

  13. AtolyeKedi dedi ki:

    >Bayıldım harika olmuşlar ellerine sağlık.

  14. hobivakti dedi ki:

    >Teşekkürler. :)sezobigo : Ben hiç denemediğim için bilemiyorum. Dene bizede sonucu söyle :)Kumaş üzerine peçete yapıştırılan tutkala sanırım tekstil tutkalı deniyor. Bir kaç yerde okumuştum.

  15. permaren dedi ki:

    >çok güzel olmuşlar..deniz kabuğu fikride ayrı bir hoş olmuş…aslında daha çok yerleri banyoymuş gibi duruyor öyle değil mi…ama sabunların kokusu burnuma geldi..şöyle şık bir tabağın içinde salonda durup etrafa mis kokular yaysalarda olur bence..ellerine sağlık..:))

  16. ebrulikedi dedi ki:

    >çok şirin olmuşlar.deniz kabukları ayrıca güzel olmuş.eline sağlık

  17. Sercan Senay dedi ki:

    >süper olmuşlar! bayıldım ve hemen denedim…ama ne yazıkki daha önceki yazıları okumadna denedim, ufak tefek hatalar yaptım, ama sonuç yine d eçok güzel oldu…blogumda da bahsettim çok teşekkürler!

  18. CREATIVE MIND dedi ki:

    >super cute,how nice & colorful

  19. stylerabish dedi ki:

    >özellikle deniz kabuklarına bayıldım.çok güzel olmuş ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

