>Keçeden broş yaptım

>

Keçeden broş yaptım, bu sefer saçı uzun oldu.🙂

Kızım beğendi

Kot çantasına taktık.🙂

Bu yazı Benim Yaptıklarım, Keçe Çalışmaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Keçeden broş yaptım için 14 cevap

  1. Çiğdem dedi ki:

    >Ben de beğendim,çok şirin olmuş:)

  2. lolipu dedi ki:

    >Kot çantaya ne kadar güzel olmuş, kızın güle güle kullansın:))

  3. ÖZLEMCE dedi ki:

    >kızın çok şanslı.bende çok beğendimmm

  4. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    >çok şirin olmuş ellerine sağlık

  5. marifet23 dedi ki:

    >Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

  6. Nilgün Komar dedi ki:

    >eline sağlık

  7. >Çok şeker olmuş,ellerine sağlık :)Bencede kızın çok şanslı…Hobivakti keçe ve kabartma hamuru nereden alabilirim ? Bedayide sormayı unutmuşum,suluhanda ise yok😦

  8. >Çanta da çok güzel ama🙂

  9. hobivakti dedi ki:

    >Teşekkürler arkadaşlar :)ÖZİ'NİN GÜNCESİ: Bedayi yi gittin mi? Beğendin mi satılan objeleri? :)Keçe ve hamur Bedayide yok.Keçeyi Şık Düğme, Yiğit Yün Düğme, Erdoğan Yün Düğme, Karademir Tekstil, İpekçi Cemal de bulabilirsin. Hamuru ben çok yere sordum bulamadım. Eberhard marka olanı. Tesadüf bize yakın bir kırtasiyede 2 tane kalmış onları aldım ama daha hiç hamur kabartma yapmadım. Adresler için aşağıdaki linke bakınız. :)http://hobivakti.blogspot.com/2010/11/ankara-hobi-magazalar.html

  10. ♣Adı Aylin♣ dedi ki:

    >Çok güzel olmuş,küçük küçük nasılda uğraşmışınız ellerinize sağlık♥

  11. DaRmAn dedi ki:

    >çok güzel olmuş,ne güzelde yakışmış çantaya hobicim.. ama çantada çok cicii,çanta da kesin senin marifetlerindendirr.. :)küçük hanım güle güle kullansınnnn..😉

  12. GÖNÜL dedi ki:

    >çok şeker olmuş canım çantayada çok yakışmış güzel günlerde kullansın

  13. >Bedayide çok güzel şeyler vardı, bayıldım ama tam anlamıyla gezemedim.Vakit çok sınırlıydı bir de bana çok uzak, sınırlı vaktimin çoğu yollarda geçti.Bedayinin adresini de senin sayfandan almıştım :)Keçe için kızılay adreslerine tekrar bakacağım.Hamuruda kırtasiyelere soracağız artık anlaşılan :)Çok teşekkür ederim hobivakti iyi ki varsın🙂

  14. figen abla dedi ki:

    >çok şirin olmuş ve kot çantaya da müthiş yakışmışşş🙂

Bir Cevap Yazın

