>Mimlendim / Mimliyorum. :))

>

Blog arkadaşım ** http://cheerfuldemet.blogspot.com ** tarafından mimlendim.🙂
Mim konusunu özetlemeden direk Sevgili Demetin bloğuna yazdıklarını aynen aktarıyorum.🙂
Mim Konusu: Fiyonkunu Göster!
Mim Teması: Fiyonklar ne şirin şeyler değil mi🙂 Aksesuar olarak, elbiselerin üzerinde, dekoratif objelerde ve daha birçok noktada karşımıza çıkıyorlar tüm sempatiklikleriyle🙂 Hal böyle olunca, tüm fiyonklar toplansın ve nerede ne fiyonkun varsa göster bize🙂
Mime Dair Birkaç Nokta:
1- Mimlenen arkadaşımız bize fiyonklu cicilerini gösterecek, en az 3 adet olması yeterli🙂 Daha fazla fiyonku varsa ne ala :))
2- “Benim fiyonkum yok kii” diyorsan sana “Ama nedeeen?” diyorum :)) Olsun mimlenmene engel değil :)) O zaman en beğendiğin fiyonklu cici ne varsa sanal alemde, bize göster diyorum🙂
3- Mimlenen elbette yanıtlamak zorunda değil ama fiyonk aşkına yanıtlamazsa üzülürüz :))
4- Kendisini mimleyen arkadaşının fiyonklarından en beğendiği fiyonka da miminde yer versin lütfen🙂 Böylece en cici fiyonkumuz hangisiymiş, görelim🙂

“Benim fiyonkum yok kii”  :))

Neden miii? Çünkü fiyonklu hiç bişey yapmadım kii :))
Söylendiği üzere sanal alemde beğendiklerimi altınada alıntı yaptığım site & blogların linkini yazarak eklemeye başlayım.🙂

4. maddenin gereği olan beni mimleyen ** http://cheerfuldemet.blogspot.com ** un mim konusuna eklediği, en beğendiğim fiyonku aşağıda huzurlarınıza sunuyorum.🙂
Bende mimliyorum

Katılmak istermisiniz?🙂

Bu yazı Ödül - Mim, Kurdele Nakışı, Yapım Aşamaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Mimlendim / Mimliyorum. :)) için 11 cevap

  1. sezobigo dedi ki:

    >ama benim fiyonklu bir aksesuarım yokki abla:((küçük emrah sesiyle hayal et lütfen)hakkikatten düşünüm düşündüm ben niye hiç fiyonklu bir şey alıp giymiyorum diye .:)ama şu küpeye bende bayıldım bak öyle bir şey alabilirmişim meğer .bir netten bakayım neler var diyegörüşmek üzere

  2. >Fiyonklar harika :))))Sevgiyle kalın…

  3. Filiz dedi ki:

    >eyvah eyvah şimdi evde fiyonklu bir şeyler ara dur :)) benim yok ama kızımın var en kısa zamanda cevaplıcam teşekkürler🙂

  4. >Hobivakti hadi sen çok güzel şeyler yapıyorsun onu anladıkta böylesi güzel siteleri nereden buluyorsun onu anlayabilmiş değilim :)Sanırım benim arama motorumda bir problem var🙂

  5. hobivakti dedi ki:

    >ÖZİ'NİN GÜNCESİ: Ne zaman bilgisayar başına otursam, hobi dünyasına dalıyorum. O site senin,bu blog benim inceliyorum.🙂 Beğendiklerimi kaybetmemek adına bloğuma ekliyorum.🙂

  6. necla dedi ki:

    >fiyoklar çok güzell..

  7. yasmin dedi ki:

    >ayy bayıldımmm..:)

  8. sezobigo dedi ki:

    >arkadaşım mimi cevaplandırdım.veeeeeeeeeeeesobe bende seni mimliyorum tabi cevaplamak istersensevgiler

  9. Filiz dedi ki:

    >canım sana birşey sorucam göznuru programında çarşambagünleri bir bayan çıkıyor demet hanım hani kabarık kıvırcık saçları var🙂 onun blogu veya internet adresi var mı biliyormusun?

  10. hobivakti dedi ki:

    >Filizcim,programı düzenli seyretmediğim için maalesef bilemiyorum.

  11. Fikirlopedi dedi ki:

    >Benim yorumum nerdeeeeeeeee ühüüüüüüü:((iNTERNET teyzenin azizliginemi geldim yoksa?Onca sey yazmistim, hepsi ucup gitmismi, yoksa onaymi bekliyor, off kafamin üzerinde dolanan bu soru isaretleride ne?Neyse yahu yeniden yaziyorum iste:)))Yanitladim mimi.1 mimdirrrr2 mimdirrrr3 mimdirrrrr14 mimdirrrrr:)))Sevgimle can

Bir Cevap Yazın

