>İnciden Yapılan Yıldız :) Başlığa ne yazacağımı bilemedim. :)(:

>

Başlığa ne yazacağımı bilemedim.🙂
Kartanesi demeliyim belkide.
Çok hoş görünüyorlar değil mi?
Yılbaşı çam ağaçlarını süslemek için kullanılabilir?
Başka fikri olan?🙂
Konuşturun yaratcılığınızı. :))

Bu yazı Takı Tasarımı, Yapım Aşamaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>İnciden Yapılan Yıldız :) Başlığa ne yazacağımı bilemedim. :)(: için 7 cevap

  1. Filiz dedi ki:

    >canım ya bu kar tanelerini görünce aklıma birşey geldi, ben mudo 'da sadece kesme boncuktan yapılmış bir amerikan servis gördüm, malzemeyi aldım ama nasıl yapacağıma karar veremedim sana resmininin olduğu bir yeri bulursam adres linkini atıcam inşallah bana yardımcı olursun.

  2. sallamacay dedi ki:

    >çok güzel bir fikir çok zarif duruyor. bunlar uç uca eklenip kapılara takılan uzun boncuk perdeler gibi kullanılabilir. çantalara, anahtarlıklara takılabilir. daha küçük boyutlarda yapıp yılbaşı küpesi gibi bile kullanılır. çok şirin:)

  3. fuska dedi ki:

    >çok zarifmiş, yapmak lazım

  4. tatlıhayat dedi ki:

    >Merhaba,paylaşılarınıza bayılıyorum….Sevgiyle…

  5. Cheerful Demet dedi ki:

    >Hişşt!! Mimlendin tatlım :)http://cheerfuldemet.blogspot.com/2011/01/butun-fiyonklar-toplansn.html

  6. Ülker dedi ki:

    >Ben, biraz değiştirerek takı seti yapabilirim. :)Güzel fikir, teşekkür ederim.

  7. arzu dedi ki:

    >bende ilk görüşte kapılara boncuk perde olarak düşünmüştüm. sallamaca benden önce davranmış🙂 ama taktir etmek gerekiyor,amerikan serviste çok iyi bir fikir

Bir Cevap Yazın

