>Hamur Kabartmalı Dekupaj / Video

>

Bu yazı Video içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Hamur Kabartmalı Dekupaj / Video için 7 cevap

  1. permaren dedi ki:

    >hobicim sorularıma hazır mısın:)))şimdi hamur ne hamuru evde hazırlanan seramik hamurundan olur mu acaba??hamuru objeye dekupaj tutkalıyla mı yapıştırıyor ahşap tutkalıyla mı??denicem mutlaka..teşekkürler.

  2. STYLE M dedi ki:

    >bayildim nasil guzel oldu hamur bildigimiz hamur dimi ;))

  3. hobivakti dedi ki:

    >permaren : hazırım efenim. :)Hamur ne hamuru bilemiyorum ama sen garanti olsun kendinden kuruyan model hamuru kullan.🙂 Yapıştırırken dekupaj kutkalı kullanılıyor. STYLE M : Garanti olsun, kendinden kuruyan model hamuru kullanın.🙂

  4. özlem dedi ki:

    >merhaba, ben bloğunuzu yeni izlemeye başladım, ahşap boyamaya yeni gönül vermiş biri olarak bloğunuzun içeriği bana ışık tutuyor. fakat yayınlamış olduğunuz videoları açamadığımdan maalesef bir türlü izleyemiyorum. bu videolar için herhangi bir programa mı ihtiyacımız var bu konuda bana yardımcı olursanız çok memnun olurum, şimdiden teşekkür ederim :))

  5. hobivakti dedi ki:

    >özlem : merhaba. :)Eklediğim videolar youtube den. Sen youtubeyi izleyebiliyormusun? Neden izleyemiyorsun bilemiyorum ki.😦 Bir ara youtube Türkiyede yasaklanmıştı. Ama artık yasak kaldırıldığı için izleyebiliyor olman lazım. Ara sıra tekrar dene bakalım.

  6. özlem dedi ki:

    >sevgili hobi vakti, ilginiz için teşekkür ederim…

  7. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    >yapım güzel öğrenmeyi istiyordum ama müziği uykumu getirdi:)

Bir Cevap Yazın

