>www.dekorguru.com a Teşekkürler :)

>

Beğenerek takip ettiğim dekorasyon sitesi Dekor Guru, benimle irtibata geçerek bir kaç çalışmamı sitede paylaşmak için müsaade istediler, bu mutlu etti beni.🙂

Cevabım tabiki Evet oldu.

Kendilerine, teşekkür ediyorum.🙂

Bu yazı güncel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>www.dekorguru.com a Teşekkürler :) için 3 cevap

  1. DEKOR GURU dedi ki:

    >Evleri güzelleştiren elişi dekoratif aksesuarları konu edinen blogları ilgiyle takip ediyoruz ve okuyucularımızla paylaşıyoruz, güzel çalışmalarınız Dekor Guru'ya renk kattı, nice güzel paylaşımlarda görüşmek üzere…

  2. sezobigo dedi ki:

    >vaaaaaaaaaaayyyyyyyyy be ne güzel bir haber senin adına çok sevindim.başarılar arkadaşımsevgiler

  3. ÖRGÜÇANTAM dedi ki:

    >http://hobiciyim.blogspot.com/2011/01/wwwdekorgurucom-tesekkurler.html arkadaşım bu link sayfanızda çalıntılar yapmış blogumdan http://orgucantam.blogspot.com/duyuru yaptım ama tanışmadığımız için başlığı gooldan aratıp size ulaştım. bu işi nasıl becerip birebir kopyalama yapıyorlar anlamadım ama bilgniz olsun sevgiler

Bir Cevap Yazın

