>Kağıttan Yapılmış Kâse

>

Blog arkadaşım, figenabla nın, kağıttan yapmış olduğu kâseyi çok beğendim.
Bende denemek istiyorum.
Ve istedim ki, bloğumu ziyaret edenlerde görsünler, yapmak isterlerse, nasıl yapıldığını, aşağıda verdiğim linki tıklayıp, figenabla nın bloğuna giderek öğrensinler.🙂
Bu çalışmasını bloğumda yayınlamama izin verdiği için kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.🙂
Bu yazı Geri Dönüşüm, Kağıt Sanatı, Yapım Aşamaları, İstekler Bitmiyor :) içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Kağıttan Yapılmış Kâse için 4 cevap

  1. deniza17 dedi ki:

    >Çok ilginç ve güzel bir çalışma! Çok değişik görünüyor 8)))

  2. permaren dedi ki:

    >çalışma çook hoş..vazo filanda olr sanki bundan:))figen ablanın bloğunu sayende gördüm..gidip bi tebrik edeyim..:))

  3. figen abla dedi ki:

    >sen ne kadar tatlı bir insansın yaa :)kurban olurum sanaa🙂

  4. muko dedi ki:

    >süper ve zekice bir iş yapmışsınız ellerinize sağlık esenkalın

Bir Cevap Yazın

