>Şişe Boyama, Peçete Transferi, Fotoğraflarıyla Adım Adım :)

>

Harika değil mi? Yukarıda verdiğim linkte yapım aşamalarını adım adım, fotoğraflarıyla anlatmış. Google ne kadar çevirdiyse o kadar anlayabilirsiniz. :)) Ama boyama, peçete transferini bilenler rahatlıkla anlayacaklardır.

Gölgelemeleri harika olmuş, sevdim bunu.🙂

İlgilenenleri verdiğim linke alalım.🙂

Not: Orada fotoğraflar küçük boyutta görünüyor. Büyük halini görmek için fotoğrafı seçin mausenin sağ tarafına tıklayın, bağlantıyı yeni sekmede aç ı seçin.

Bu yazı Cam Boyama, Yapım Aşamaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Şişe Boyama, Peçete Transferi, Fotoğraflarıyla Adım Adım :) için 4 cevap

  1. >çOK BAŞARILI BR ÇALIŞMA OLMUŞ YAPANIN ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK SEVGİYLE KALIN…

  2. GÖNÜL dedi ki:

    >çoooook güzel🙂

  3. >:)Ben çok zorlanırdım peçete transferlerinde. Kazımaktan parmağım acırdı :))

  4. >canım bende yaptım :)) hem sabun,hemde kavanoz :)) bak bakalım beğenicekmisin ilk denemem ama unutma :)http://beyzakenar.blogspot.com/

Bir Cevap Yazın

