>Muma ve Sabuna Peçete Transferi / Video

>

Sabuna ve muma, peçete yapıştırmadan önce dekupaj tutkalı sürdü.
Tutkal kuruduktan sonra peçeteleri yapıştırdı.
Bunu bilmiyordum.

Ayrıca sabunun üzerindeki yazıyı zımparalayarak yok etti.
 Ben 1 kere sabuna peçete yapıştırdım ondada yazı duruyordu.🙂
Öğrenmiş oldum.🙂

Bu yazı Mum, Sabun, Video içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Muma ve Sabuna Peçete Transferi / Video için 7 cevap

  1. Gulos dedi ki:

    >Ben de yapmayı düşünüyordum bunu ama birisi bana bunun tekstil tutkalıyla yapıldığını söylemişti.Teşekkür ederim paylaşımın için.Sevgilerimle.

  2. Yıldız dedi ki:

    >Yaa tatlım bu tutkal bildiğimiz marangozların kullandığı tutkalmı yoksa özel mi satılıyor…Buraya yaz canım ben sonra gelir bakarım…

  3. casminella dedi ki:

    >Muma peçete yapıştırmayı denemiştim ama sabuna hiç denemedim, paylaştığın için teşekkürler…

  4. hobivakti dedi ki:

    >Gulos : Bildiğim kadarıyla özellikle tekstil tutkalı ile kumaş üstüne peçete yapıştırmada kullanılıyor. Ben sabunada mumada normal peçete tutkalı ile yapıştırdım. Yıldız : Peçete tutkalı diye satılıyor. O bahsettiğin tutkallardan değil. casminella : Rica ederim.🙂

  5. Yıldız dedi ki:

    >Cevap için teşekkürleretkinliğim bitsin bu arada malzemeleride temin edeyim ben de deniyeceğim bakalım nasıl olacak :))

  6. hobivakti dedi ki:

    >rica ederim.🙂

  7. figen abla dedi ki:

    >bu güzelk blogdan çok şey öğreneceğim…iyi ki buradayım…iyi ki geldim..iyi ki varsın marifetli arkadaşım🙂

Bir Cevap Yazın

