>Oluklu Mukavvadan Kutu Yaptım.

>

Oluklu mukavvadan kutu yapma çabalarıma devam ediyorum. :))
Bir türlü başarılı olamadım.

Şekil, şema, ölçüler tamam ama iki kartonu birbirine yapıştırmak için, araya sürdüğüm tutkalı yoğun olarak sürmüştüm, ilk başta sorun yoktu ama kurudukça kartonun şekli bozulmaya başladı. Dalgalı bir hal aldı. 🙂

Arkadaşımın doğum günü için boyadığım ahşap kutu ve çerçeveyi güzel bir kutu içinde vermekti niyetim.

Sonuç istediğim gibi olmadı. Yeniden yapmayada üşendim. 🙂

İyi yada kötü, işte bunuda ben yaptım. 🙂

Bu yazı Hediye Kutusu, Kağıt Sanatı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Oluklu Mukavvadan Kutu Yaptım. için 3 cevap

  1. waterlily dedi ki:

    >olmuş işte:)ellerine sağlık ,hemde çok güzel olmuş:)

  2. *ssdesignbutik dedi ki:

    >çok tatlı olmuş canım 🙂

  3. minihobi dedi ki:

    >eline sağlık canım, burdan o kadar sorunlu görünmüyo, gayet iyi gibi resim yanıltmıyorsa bence verebilirsin çok hoş olmuş

Bir Yanıt Bırakın

