>Alıcı kuşlar gibi, Başımın üstünde dönüp durmayın. :)

>Kendime Not :

Bloğuma yağan kar tanelerini sevdim ben.🙂

Bloğumu yeni yıla süslemiştim ve karlar yağdırmıştım. Artık kaldırıyorum. Ama olurda birgün yeniden kar yağdırmak istersem, neredeydi acaba? diye düşünmeden direk bu yazıma bakıp ulaşabileyim diye ekliyorum.🙂

Nasıl bişeydi diye düşünmeyim diyede foto ekleyim.🙂

Bu yazı blog içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Alıcı kuşlar gibi, Başımın üstünde dönüp durmayın. :) için 4 cevap

  1. >bakıyorum nasıl yorum yazıyorum diye, o da neee çok rahat yazıyorum yaşasın tuşları kırmama gerek kalmadı :)))) valla fark etmiş, komşular söyleyin fark etmemiş mi?

  2. hobivakti dedi ki:

    >Zeten bende senin yorumundan sonra kaldırmaya karar verdim. :)Seviyordum ben o karları. :)(:

  3. >yaa bak üzüldüm şimdi, tamam sen yine yap karları o zaman, ama söyliyim bak ya karlar ya da ben :))))

  4. hobivakti dedi ki:

    >Tamam sen kazandın.🙂

Bir Cevap Yazın

