>Salça Kutusuna Peçete Transferi

>

Kutu ve fotoğraf çerçevesine yapıştırdığım peçeteyi, bu salça kutusunada yapıştırdım.
İçine pamuk konularak değerlendirilebilir diye düşündüm.🙂

Yapım aşamalarını aşağıda verdiğim linkte anlatmıştım. Merak edenler oradan bakabilirler.
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Galvaniz Boyama, Geri Dönüşüm içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Salça Kutusuna Peçete Transferi için 9 cevap

  1. Noyumberry dedi ki:

    >Canım ne kadar harika olmuş:)Eline sağlık..Bir salça kutusu ancak bu kadar güzelleşebilir:)Pastel tonlarda çok hoş olmuş..Mutlu yıllar dilerim..Yeni yılda tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle ..Sevgiler..

  2. Elaine Ligero dedi ki:

    >Very beautiful set. Congratulations!!Happy New Year!!Elaine LigeroBell'Arte

  3. eli dedi ki:

    >tam bir takim olmus. güzel. zeytin kutulari da ilginc olur, onlarin kapaklari da var ya. saklama kabi olur demi?sevgiler eliyeni yilda hersey gönlünüzce olmasi dilegiyle

  4. Ülker dedi ki:

    >Vallahi buna da bayıldım. Takımın parçaları gün geçtikçe artıyor. :)Ellerine sağlık.

  5. EMİNE ÖZTÜRK dedi ki:

    >takım her geçen güz genişliyor.. bundan sonraki parçanın ne olacağını merak ediyorum doğrusu…

  6. Anonymous dedi ki:

    >Merhaba. Yaptıklarınızı çok beğendim. Sipariş alıyor musunuz? Bir çeyiz sandığına ihtiyacımız var, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

  7. hobivakti dedi ki:

    >Adsız : Merhaba🙂 Çalışmalarımı beğendiğinize sevindim.Şimdiye kadar dışarıya siparişle bişey yapmadım hiç. Açıkcası göze alamıyorum. Sipariş veren kişi beğenir mi beğenmez mi? tedirginliğini yaşarım hep. Ben size başka bir boğa yönlendireyim. Kendisini tanımıyorum ama yaptıklarını çok beğeniyorum. Birde ona sorun derim benim yönlendirdiğimide bahsedin. Nasıl bişey istedğinizi, detayları, yapıp yapamayacağı konusunda size cevap verecektir. http://lolipu.blogspot.com

  8. ozgur dedi ki:

    >Harika bir takım olmuş ,ellerine sağlık …İyi seneler🙂

  9. nemacharmosa dedi ki:

    >Güzel çok mükemmel Kisses

Bir Cevap Yazın

