>Yeni çerçeve, yeni peçete ve yine peçete transferi.

>

Kısa ve öz olsun,🙂
Kutuya yapıştırdığım peçeteyi, bu sefer çerçeveye yapıştırdım.

Aşağıda verdiğim linklerde peçete yapıştırma nasıl yapılır anlatmıştım.

Seramik Bota Peçete Transferi / tık tık

Cam Vazoya Peçete Transferi / tık tık

Sevgiler🙂
Bu yazı Çerçeveler, Benim Yaptıklarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Yeni çerçeve, yeni peçete ve yine peçete transferi. için 13 cevap

  1. mormenekselerr dedi ki:

    >çok harikaaa………

  2. *ssdesignbutik dedi ki:

    >ellerine sağlık tatlım🙂 bende en kısa zamanda böyle bir çalışma yapmak istiyorum

  3. ruşen dedi ki:

    >çok güzeller… çok…

  4. DaRmAn dedi ki:

    >şu peçeteleme tekniğine bayılıyorum,uygulanılan her yere çok yakışıyor.. çerçeve çok güzel melekler ayrı bi güzel.. ;)emeğine sağlık..

  5. Elaine Ligero dedi ki:

    >Very, very beautiful!!!🙂

  6. sezobigo dedi ki:

    >farklı ne yazsam deyip duruyorum yine aynı şeyi şöylüyorum ÇOOOOOOOOOOKKK GÜZEL OLMUŞellerine sağılık+kolay gelsin+sevgiler

  7. eli dedi ki:

    >cok güzel olmus güller.ben de bugün bi cekilis baslattim blogumda. bil bakayim ne? güzel bi pecete kolleksiyonu. cekilise katilirsan sevinirim. sadece blogumda cekilis yazisinin altina yorum birakman gerekiyor…sevgiler eli

  8. HEDEN dedi ki:

    >Bu çerçevede çok güzel olmuş ellerinize sağlık,sizin yaptıgınız kutukaplamayı bende uyguladım ve bır arkadaşıma hediye vermek için kullandım. tsk edıyorum bu paylaşımlarınız ıcın.

  9. hobivakti dedi ki:

    >HEDEN : bloğuna bakındım ama kutuyu göremedim. Keşke bloğunada resmini koysaydın.🙂

  10. HEDEN dedi ki:

    >Kendı blogumda kutuyu resımlemeden hediye ettım😦 bundan sonrakılerı bende resımleyecegım.

  11. kristal dedi ki:

    >Que lindo, adorei. Gostei das cores e da caixinha.

Bir Cevap Yazın

