>Peçete transferi severler, duyurum var :)

>

http://bebiblog66.blogspot.com resimde görünen peçetelerden bir set yapıp, çekilişle 1 kişiye hediye etmek istiyor.

Eğer ilginizi çekerse ve sizde çekilişe katılmak isterseniz detayları bloğunda bulabilirsiniz.

Yukarıda verdiğim adresi tıklayın lütfen🙂

İyi geceler diler🙂
Bu yazı Duyuruyorum içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Peçete transferi severler, duyurum var :) için 1 cevap

  1. sezobigo dedi ki:

    >hobi vakti ben de katıldım ama şunu da biliyorum ki bana çıkarsa sen üzüleceksin dimi .Neden mi o güzelim set elimde ziyan olacak diye:)söz cıkarsa sana da yarısını göndereceğimsevgiler

Bir Cevap Yazın

