>Peçete Transferi Yaptığım Kutu

>

Bu seferde, farklı bir ahşap kutuya, farklı bir peçete transferi yaptım.🙂
Ve yine bol fotoğraf.🙂
Bu kutu hediye olacak.

Beğenir mi dersiniz?🙂

Aşağıda verdiğim linklerde peçete yapıştırma nasıl yapılır anlatmıştım.

Seramik Bota Peçete Transferi / tık tık

Cam Vazoya Peçete Transferi / tık tık

Güzel bir gün dileği ile…
Bu yazı Ahşap Kutu, Benim Yaptıklarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Peçete Transferi Yaptığım Kutu için 15 cevap

  1. >Harika şık ve zarif olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın….

  2. Nyuu dedi ki:

    >Çok şık duruyor, şahane bir takı kutusu olur. Ellerine sağlık ^.^

  3. Benli Begonya dedi ki:

    >süper olmuş begenmezse bana gönderin bayıla bayıla alırım🙂 bende deniycem pecete transferi yapabilirmiyim ki acaba..

  4. NiLaY dedi ki:

    >harika görünüyor canım ellerine sağlık🙂 çok şık

  5. Hülya dedi ki:

    >Hemde çok ben bayıldım : )

  6. deniza17 dedi ki:

    >Çok güzel ve çok şık oldu!

  7. >Çoook cici olmuş.Bence beğenir

  8. lolipu dedi ki:

    >bayıldım:)) zaten bu peçetenin hastasıyım:))))

  9. franbuaz dedi ki:

    >unuttuğum bu teknik konusunda sizden yardım istiyorum.Peçete tutkalını kutuya sürüp üstüne mi peçete uyguluyorsunuz.Yoksa peçeteyi kutuya yerleştirip üstüne mi tutkal sürüyorsunuz.Biri bana 2. tarifi söyledi ama ben çok randıman alamadım.yapmayalı uzun zaman oldu da..sevgiler.

  10. hobivakti dedi ki:

    >franbuaz : Aşağıda verdiğim linke bakın lütfen. Orada detaylı anlatmıştım. http://hobivakti.blogspot.com/2010/12/ahsap-fotograf-cercevesine-pecete.html

  11. sezobigo dedi ki:

    >çok güzel olmuş ellerine sağlık eminim beğencektir o sanşlı insan:)başrılar +iyi çalışmalr+sevgiler

  12. tülay dedi ki:

    >çok güzel olmuş elinize sağlık. Birkaç kez peçete tekniğini denedim. hep yırtılmakla sonuçlandı. sizin çalışmalarınıza imrendim. Tebrik ederim. Ayrıca eşimin resmi için yaptığınız yoruma teşekkürler. sevgiler..

  13. Pembe Yastık dedi ki:

    >Bende de bu peçeteden var, hangi objeye yaptıysam güzel oldu..sizin kutunuzda çok cici olmuş..

  14. Bayram Kombesi dedi ki:

    >Ici baska disi baska guzel olmus, bayildim. Ellerine saglik.

  15. eli dedi ki:

    >ne diim, bu kutunun beyaz hali de cok güzelmis.sevgiler eli

Bir Cevap Yazın

