>Tel ve İnce Çorap İle Yapılan Gül

>

Tel ve ince çorap ile yapılan çok hoş bir gül.
Nasıl yapıldığını merak edenler izlesin bakalım🙂
Bu yazı Çiçek Yapımı, Video içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Tel ve İnce Çorap İle Yapılan Gül için 9 cevap

  1. ÖZLEMCE dedi ki:

    >MUHTEŞEMMİŞ.DENEMEK GEREK.NASIL BİR TEL KULLANILACAK?

  2. balpare dedi ki:

    >offf offf hepsini denemek istiyorum.paylaştığın her şey birbiirnden güzel…

  3. DaRmAn dedi ki:

    >hayal gücü sınır tanımıyor işte ! harika oldu.. teşekkürler hobicim..😉

  4. Nedret dedi ki:

    >Çok tatlı. Eli alışmış, çabucak yapıyor:)) Teşekkürler.

  5. HEDEN dedi ki:

    ><çok güzel eskiden perdelere kelebekler yapılırdı bu da aynı teknik denemek lazım.

  6. EMİNE ÖZTÜRK dedi ki:

    >çok güzel bir paylaşım.. ben bu teknikle yapılan kelebekler görmüştüm ama bu tarz yapılanını ilk kez görüyorum…

  7. Fikirlopedi dedi ki:

    >Orta okul yillarimda ögrenmistim ben de böyle gül ve cicek yapmayi. MAHLLENIN HANIMLARI BIKMISTI BENDE:)) Kacan corabin varmi dedimi, kiz yine miiiiiiiiii deyip sasarlardi:) Yeniden animsamak güzeldi, her paylasimin her emegin süper, cok tesekkürler. Hakkini helal et. Saygimla.

  8. DEKOR GURU dedi ki:

    >Sevgili Hobi Vakti, kabul ederseniz bizde bir ödülünüz var. Sevgilerimizle…

  9. hobivakti dedi ki:

    >DEKOR GURU : Daha önce iki blogdan daha ödülü almıştım. Sizide ödül verenler kısmına ekledim. :)Ayrıca teşekkür ederim. :)http://hobivakti.blogspot.com/2010/12/odul-aldm-odul-veriyorum.html

Bir Cevap Yazın

