>Mum Üzerine Peçete Transferi Yaptım :)

>

Bu seferde mum üzerine, peçete transferi yaptım.🙂

Ben bu peçeteyi çok sevdim.🙂
Hem renkleri canlı, hemde çok güzell :))

Daha önce yaptığım çerçeve ve kutuya ilaveten mumada peçete transferi yaptım ve takım oluşturdum.
Ben sonucu beğendim. İçime sindi.🙂
Nasıl yapıldığını merak edenlere kısaca özet yapayım.
Malzemeler:
Beyaz yada krem rengi mum
Peçete
Peçete tutkalı
Su bazlı vernik.
Yapılışı :
Mumu beyaza yada kreme boyamamıza gerek yok bu sefer. Direk mumun üzerine, 3 katlı olan peçetemin deseninin kenarlarını kesip, katlarını  tek kat hale gelecelek şekilde ayırdım. Sonra peçeteyi mumun neresine yapıştıracaksam yerleştirdim, ve fırçamı peçete tutkalına batırıp, peçetenin ortasından dışa doğru sürerek yapıştırdım. Bir baştan öbür başa yapıştırmaya kalkmayın, peçete yırtılır. Tüm yapıştırma işlemi bitince ve kuruyunca tüm yüzeye bir kat daha peçete tutkalı sürdüm ki, verniklediğim zaman tutkal sürülmemiş yer kaldıysa peçete deforme olmasın. Son olarakta korumaya almak için su bazlı vernik ile vernikliyoruz. Ama ben henüz verniklemedim :)(: 
Bu arada buraya not düşeyim. Peçete tranferi yapacağınız objenin zemini mutlaka açık renk olmalı. Peçete çok ince olduğu için koyu renk zeminin üzerine yapıştırdığımız zaman desen görünmez, yada belli belirsiz olur. ;) 
Birde, ben peçetenin deseninin kenarlarından kese kese yapıştırdım. Siz isterseniz kesmeden peçeteyi bütün halindede yapıştırabilirsiniz. Ama şu var ki, büyük peçete yapıştırmak biraz risklidir. Yapıştırma esnasında, tutkal sürünce peçetede esnemeler oluyor, yırtılma olasılığıda yüksek. Tercih sizin.🙂
İşte bu kadar.🙂
Yapmak isteyenler, içinizde kalmasın yapın derim ben.
Yapacaklara şimdiden kolay gelsin.🙂
Herkese güzel bir hafta diliyorum.
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Gördüm-Beğendim-Yaptım, Mum, Yapım Aşamaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Mum Üzerine Peçete Transferi Yaptım :) için 24 cevap

  1. ÖZLEMCE dedi ki:

    >süpersinizzz.bende bu peçeteyi çok beğendim.bende deneyeceğim.

  2. lolipu dedi ki:

    >hepsi bir arada ne kadar da güzel gözüküyor, iç açıcı:))

  3. RENGAHENK dedi ki:

    >Çok şık ellerinize sağlık

  4. Nyuu dedi ki:

    >Hepsi çok şık olmuş, ellerine sağlık. Ama aklıma takıldı, mumu yaktığında etrafına kapladığın peçete yanmaz mı??

  5. HEDEN dedi ki:

    >Çok harıka bir takım olmuş,ellerinize saglık.

  6. Luciene e.v.a dedi ki:

    >LIndos trabalhos. Parabéns e um feliz natal!!BJus!

  7. yeşil inci dedi ki:

    >HARİKA OLMUŞ.BENDE BUNU MERAK EDİYORDUM.GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR TESADÜF OLDU.ELLERİNİZE SAĞLIK.ÇOK DA İYİ BİR TAKIM OLMUŞ,MUM,ÇERÇEVE ,KUTU….

  8. Neşetuana dedi ki:

    >çok şık duruyorlar..

  9. neduk dedi ki:

    >Eveeti çiçekli köşe gitgide zenginleşiyor:))

  10. tarcinmoscow dedi ki:

    >Hep denemek istemişimdir bunu ama birşey sormak istiyorum. Bu işlemi yaptıktan sonra mumu yakınca ne oluyor hep merak etmişimdir. Yani sonuçta üzerine yapışan şey kağıt ve vernik sorun yaratmıyor mu? Bu arada sizin bu takımınız çok hoş oldu, elinize sağlık.

  11. permaren dedi ki:

    >takım büyüyor gitgide:)çok güzel olmuş..ama nette görmüştüm..mumları süslerken yani peçete ile,tutkala gerek kalmadan da yapabiliyoruz bunu:)çok kolay bi yöntemi varmış..buraya yazmayayım..denicem inşallah güzel olursada paylaşırım..:)

  12. hobivakti dedi ki:

    >ÖZLEMCE : Yaptığın zaman mutlaka bloğuna ekle. :)lolipu : Bened beğendim, teşekkürler.🙂 RENGAHENK : Teşekkür ederim. :)Nyuu : Bu mumu yakmayacağım ki, dekoratif amaçla duracak. :)HEDEN : Teşekkür ederim. :)Luciene e.v.a : Obrigado :)yeşil inci : Teşekkür ederim.🙂 Neşetuana : Teşekkür ederim. :)neduk : Evet, aklımda bir şey daha var bakalım nasıl olacak. :)tarcinmoscow : Ben mumu yakmayı düşünmüyorum, :)permaren : Acaba, tırnak cilası ilemi yapmayı düşünüyorsun?🙂 Bir yerde okumuştum cila kullanılmıştı. Merakla bekliyorum bakalım nasıl olacak.🙂 Güzel olmasada paylaş olur mu? :))

  13. Nazan dedi ki:

    >Ellerine sağlık, hepsi bir arada harika olmuş.

  14. franbuaz dedi ki:

    >çok güzeller..çıtıpıtı olmuşlar ,ellerinize sağlık…

  15. >Çok güzel olmuşlar.Ellerinize sağlık.Peçete de gerçekten çok hoş, çok canlı görünüyor.

  16. DEKOR GURU dedi ki:

    >Çok zevkli bir çalışma, desenleri çok hoş bir araya getirmişsiniz, renkler de uyumlu, bir de melekler etrafına çok yakışmış:)

  17. Antep Gelini dedi ki:

    >Çok güzel ve çok şık olmuş. İçim açıldı ne güzel:)Ellerinize sağlık

  18. balpare dedi ki:

    >ay kimse kıyamaz bu mumu yakmaya.harika olmuş.bu peçete tutkalı filan nerde bulabilirim ist.da?yapı marketlerde mi?fiyat hakkında bilginiz var mı?

  19. hobivakti dedi ki:

    >Peçete tutkalını ahşap ve seramik boyama malzemeleri satan yerlerden alabilirsin. Kırtasiyelerede sorabilirsin. Okullarda faaliyetlerde ahşap boyama yapılır diye bizim buradaki kırtasiyede bile vardı. Hobi malzemeleri satan yerlere sor. Bulursun mutlaka. Fiyatı 5 lira civarı.

  20. Delibu! dedi ki:

    >Merhaba,Ellerinize sağlık, el yapımı işlere çok saygı duyuyorum ve yapmaya çalışıyoum ben de🙂 yaptıklarınız ilham olacak, paylaştığınız için teşekkürler..

  21. Glsn dedi ki:

    >ben bu peçeteyi çok merak ettim markası nedir acaba nerede bulabilirim ?bu arada hepsi mükemmel olmuşş ;)Ellerinize sağlık🙂

  22. hobivakti dedi ki:

    >Glsn : Ahşap ve seramik boyama malzemeleri satan yerlerde bulabilirsin. Ben BEDATİ Batıkent / ANKARA dan aldım. Aşağıda verdiğim linki açarsan detayları bulabilirsin. http://hobivakti.blogspot.com/search/label/Al%C4%B1%C5%9Fveri%C5%9F

  23. dcgumus dedi ki:

    >süpersin ya.bişe sorucam peçete transferinde peçeteyi yapıştırmadan önce yüzeye tutkalımı sürüyoruz?

  24. hobivakti dedi ki:

    >Peçete tutkalını, peçetenin üstünden sürerek yapıştırıyorum.🙂

Bir Cevap Yazın

