>Ahşap Fotoğraf Çerçevesine Peçete Transferi Yaptım

>

Ahşap çerçeve üzerine peçete transferi yaptım.🙂

Malzemeler :
Ahşap fotoğraf çerçevesi
Beyaz akrilik boya
Gül kurusu akrilik boya
Peçete tutkalı
Su bazlı vernik
Fırça
Sünger Zımpara
İlk olarak, ahşap çerçeveyi pürüzsüz bir hale gelene kadar zımparaladım. Sonra nemli bir bezle tozunu aldım.
Çerçevenin ön kısmını beyaza arka kısmını ve fotoğraf konulan bölümün arkasını gül kurusu renge boyadım.
Peçete yapıştırılacak zeminin açık renkli olması lazım. Peçeteledeki desenlerin kenarlarından kestim. 3 katlı olan peçeteyi tek kat olana kadar katlarını ayırdım. Sonra peçeteyi çerçevenin neresine yapıştıracaksam oraya yerleştirdim, fırçayı peçete tutkalına batırıp peçetenin üstünden yapıştırmaya başladım.
Aslında niyetim çerçevenin ön kısmının her yerine peçete yapıştırmaktı ama bu hali hoşuma gitti vazgeçtim.🙂
Son olarakta verniklenecek ama ben henüz verniklemedim.🙂
Nasıl olmuş?🙂
Bu yazı Ahşap Boyama, Çerçeveler, Benim Yaptıklarım, Yapım Aşamaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Ahşap Fotoğraf Çerçevesine Peçete Transferi Yaptım için 16 cevap

  1. ÖZLEMCE dedi ki:

    >SÜPER OLMUŞ.PEÇETE ÇOK GÜZELMİŞ.ELİNE SAĞLIK

  2. hobivakti dedi ki:

    >Beğendiğine sevindim. :)Teşekkür ederim. Evet peçeteyi bende çok beğenmiştim. Paket halinde bulsam alırım mutlaka.🙂

  3. DaRmAn dedi ki:

    >bahar dalları konmuş çerçeveye hobicim,ne güzel olmuş eline sağlık..😉

  4. lolipu dedi ki:

    >çok şık olmuş, güllü bi de bayılırım:)))

  5. LiLa dedi ki:

    >çoook şık olmuş,ellerine sağlık.Güller ve beyaz,harika.

  6. >çok beğendim çokk , ellerine sağlık harika olmuş.

  7. >Tabiki süper olmuş güzelim ellerine sağlık. Benim de bir çerçevem vardı böyle çiçekli yapayım ben de… Teşekkür ederiz…

  8. >Çok hoşuma gitti emeklerine sağlık, peçetenin deseni ve rengi çok güzelmiş çok romantik durmuş.

  9. DaRmAn dedi ki:

    >bahar dalları konmuş çerçeveye ne güzel,aynı zamanda çok da şık duruyor ,eline sağlık hobicim..😉

  10. Antep Gelini dedi ki:

    >Yine çok güzel olmuş ellerinize sağlık…

  11. Nazan dedi ki:

    >Renkler ve dizayn çok güzel olmuş, ellerine sağlık…

  12. suhuba dedi ki:

    >Çok güzel olmuş. Harika ellerine sağlık

  13. sezobigo dedi ki:

    >b-a-y-ı-l-d-ı-mbaşka birşey yazmıyorum gerçekten çok güzel olmuşsevgiler+iyi çalışmalar:)

  14. franbuaz dedi ki:

    >çok güzel olmuş ellerinize sağlık..oldukça romantik bir seçim çok beğendim..

  15. meralhobiart dedi ki:

    >Bencede çok şık olmuş emeğine ellerine sağlık arkadaşım.

  16. kristal dedi ki:

    >Bu peçete muhteşem eseridir.Sana 'pembe' teması ile yaptım tüm parçalar ekledi.Tebrikler.Este guardanapo faz trabalhos fabulosos.Amei todas as peças que você fez com o tema de 'rosa'.Parabens.

Bir Cevap Yazın

