>Konserve Kutusu Boyama, Video

>

Konserve kutusu boyanıp, doku verilip, dekupaj yapıştırılmış.
Yapmak isteyenler buyurun izleyin :)(:
 

Bu yazı Galvaniz Boyama, Video, Yapım Aşamaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Konserve Kutusu Boyama, Video için 3 cevap

  1. Yıldız dedi ki:

    >Video eknemem çok iyi olmuş.Teşekkürler.Tutkal dediğin bildiğimiz beyaz tutkal demi hani marangozların kullandığı yoksa özel tutkalımı var bunların…..

  2. hobivakti dedi ki:

    >Yıldız : MArangozların kullandığı tutkal değil, peçete yapıştırılacaksan peçete tutkalı, dekupaj yapıştıracaksan dekupaj tutkalı olmalı. Ama biz kursta peçeteyide dekupaj tutkalı ile yapıştırıyorduk. Bir önceki eklediğim konserve kutusunda anlattım, yorumlarada göz at oradada anlatımım var.

  3. eli dedi ki:

    >merhaba, ben de uzun zamandir konserve kutularini degerlendirmenin yollarini ariyorum. pecete ile pek aram yok. sirf boyamayi düsünüyorum. ama ne icin kullanabilirim bilmiyorum acikcasi.cam kavanoz kolleksiyonum var yüzü gecmistir.:-) bazilarini dügme veya boncuk saklamak icin kullaniyorum. digerleri bi sekilde kullanilmayi bekliyor. metal kapaklilari genelde recel icin kullaniyorum mevsimi gelince. plastik kapaklilari da atmaya kiyamiyorum.sevgiler eli

Bir Cevap Yazın

