>Quilling / Kar Tanesi Yapımı

>

Quilling sevenler sizi buraya alayım. :)(:
Kartaneleri yapmak istermisiniz? Ve bu kartaneleri ile çam ağaçlarınızı süslemek?
 

Bu yazı Kağıt Sanatı, Yapım Aşamaları, Yeni Yıl Çalışmaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Quilling / Kar Tanesi Yapımı için 7 cevap

  1. neduk dedi ki:

    >Teşekkürler tatlım. Bu aralar bu işle uğraştığım için üstüme alındım. Bunlardan da deneyeyim o zaman. Bu kadar düzgün yapamayabilirim ama olsun, yapması çok zevkli. Sevgiler.

  2. hobivakti dedi ki:

    >neduk : Son yaptığın quillingleri görmüştüm. Bu linki verirsen evet aklıma ilk sen geldin. :)Ve senin yaptıklarını çoook beğeniyorum ben.🙂

  3. EMİNE dedi ki:

    >çok güzel bir paylaşım..teşekkürler…

  4. karabidikim dedi ki:

    >çok hoş görünüyorlar.Paylaşımın için çok teşekkürler.

  5. neduk dedi ki:

    >Aşkonsun ama, bana quillingi bıraktıracaksın. Naver'dekileri görünce moralim bozuluyor ama bakmadan da duramıyorum:)) Aşmış onlar, aşmış. Ben daha çok acemiyim:)) Sevgiler.

  6. hobivakti dedi ki:

    >Neduk : ben o bloğun hayranıyım.🙂 Unutmaki onlarda ilk başladıklarında senin gibiydiler. Ayrıca senide gayet başarılı buluyorum ki ben :)(: Sana o linki vermemin nedeni fikir olsun diye idi. :)(:

  7. meralhobiart dedi ki:

    >Merhaba arkadaşım belliki hiç boş durmuyorsun işleyen demir ışıldar demişler umarım stresini attığın için seninde yüzün ışıl ışıldır.Yaptığın noel kız çok tatlı olmuş emeğine sağlık. Cam boyama tabağında ekrandan fena görünmüyor ama sende belliki benim gibi mükemmeliyetçi olduğundan içine sinmemiş inanıyorumki kısa zamanda içine sinen bir çalışma yaparsın hoşçakal

Bir Cevap Yazın

