>Gül Broş Yapım Aşaması

>

Blog arkadaşım ** http://azelya-azelya.blogspot.com ** yakma gül yapım aşamalarını resimli olarak bloğunda anlatmış. Sonuç bence çok hoş olmuş.

Nasıl yapıldığını merak edenler yukarıda verdiğim linki tıklayarak yapım aşamasına ulaşabilirler.🙂

Sevgiler
Bu yazı Çiçek Yapımı, Yapım Aşamaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Gül Broş Yapım Aşaması için 4 cevap

  1. Benhurum dedi ki:

    >Yapan arkadaş çok güzel anlatmış, paylaşımın için sanada teşekkür ederim. Sevgilerimle…

  2. >ben bu postu görünce aklından beni geçirdiğine eminim o arkadaki gülümsemede bana gelmiş galiba :)) çok teşekkürler🙂

  3. hobivakti dedi ki:

    >Benhurum : Bende yorumunuz için teşekkür ederim. :)Beyza'nın annesi : Sen bu yorumu 10:49 da yazmışsın ve ben 10:48 de yayınladığım Kardan Adam Yapalım mı? Başlıklı yazımda sana seslenmiştim. :)) Evet haklısın, her iki yazıdada aklıma geldin. :)(:

  4. >Kalp kalbe karşıymış yani🙂 çokk teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

