>Keçeden Telefon Süsü

>

Keçe ile yaptığım telefon süsü.

Mini minicik bişey ama paylaşmak istedim. :)(:

Güzel bir gün dileği ile…
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Keçe Çalışmaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Keçeden Telefon Süsü için 4 cevap

  1. >Ben seviyorum böyle şıklıkları:)

  2. Nazan dedi ki:

    >Küçük ama güzel bir detay…Ellerine sağlık..

  3. >Çok şık olmuş.Ellerinize sağlık.Ayrıca yerli biblonuzuda çok beğendim:)

  4. DaRmAn dedi ki:

    >mini minicik belki ama ne kadarda güzel bir hava katmış,çok beğendim.. emeğine sağlık🙂

Bir Cevap Yazın

