>Yine Rulo Karton ve Yine Duvar Süsü Yaptım – 3 :)

>

Yine rulo karton ve yine duvar süsü yaptım:)
Daha önce ** Lila Rengi / tık tık🙂 **    ve   ** Bordo Rengi / tık tık :) ** yaptığım karton rulodan bu seferde sarı yaldız rengini yaptım. Üzerine gümüş sim sürdüm. Güzel parladı.🙂 Koyu renk zeminde renk güzel görünüyor.
Resimler çok net değil. Anca bu kadar netlik sağlayabildim.
Bunuda büyük ablama verdim.

Bir daha yaparmıyım bilmiyorum. :)(:
Güzel bir gün dileği ile…
Sevgiler
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Geri Dönüşüm, Kağıt Sanatı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Yine Rulo Karton ve Yine Duvar Süsü Yaptım – 3 :) için 5 cevap

  1. GÜLEN dedi ki:

    >gercekten cok guzel gorunuyo ama nasıl yapıldı

  2. DEKOR GURU dedi ki:

    >Çok yaratıcı ve geri dönüşümlü olduğu için aynı zamanda çevreci bir duvar süsü olmuş, ayrca kahverenginin üzerinde de harika duruyor, ellerinize sağlık:))

  3. >Çook zarif bir duvar süsü olmuş harika.. Eline sağlık

  4. hobivakti dedi ki:

    >GÜLEN : Teşekkür ederim, nasıl yapıldığını aşağıda verdiğim linkte anlatmıştım. :)http://hobivakti.blogspot.com/2010/10/karton-rulodan-duvar-susu-yaptm.htmlDEKOR GURU : Beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim. :)Tesettür Aşktır : Teşekkür ederim.🙂

  5. Baukje dedi ki:

    >Beautiful!!!Groetjes Baukje

Bir Cevap Yazın

