>Salça Kutusu Oldu, Tarak & Fırça Kutusu :)

>

Salça kutusu boyamaya devam. Bakalım nereye kadar.🙂
Şimdilik boşalan salça kutularını atmıyorum.
İki ablamda kendileri için boyamamı istediler. Küçük ablam lila renk istemişti. Bu ona gitti. Tarak ve fırçalık olarak kullanacak.

Büyük ablam içinde en kısa zamanda boyayacağım. Bakalım nasıl olacak.

Bu yazı Benim Yaptıklarım, Galvaniz Boyama, Geri Dönüşüm içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Salça Kutusu Oldu, Tarak & Fırça Kutusu :) için 7 cevap

  1. hayat güzel dedi ki:

    >her yaptığın gibi bu da çok güzel, ellerine sağlık:) peçete dekupajı işine ben de çok heves etmeye başladım:)

  2. Filiz dedi ki:

    >çok şık olmuş eline sağlık..

  3. brai dedi ki:

    >yumiii yumiii çok küselll olmuş her zaman ki gibi… Bende haftasonu annemin kahve kutusuna el koydummm😀

  4. Elaine Ligero dedi ki:

    >Hello! I am Elaine Ligero from Brazil. How are you doing?Very nice job! Congratulations!Also, your blog is so beautiful!Take care,Elaine LigeroBell'Arte

  5. fidoş dedi ki:

    >ellerine sağlıkrenk tam benlik olmuş:)))))

  6. Anonymous dedi ki:

    >ellerinize sağlık enfes olmuş ama boya ne boyası yazabilirmisiniz:))

  7. hobivakti dedi ki:

    >Beyaz ve lila renk olan kısımlar, su bazlı akrilik boya ile boyadım. Ahşap boyamada kullanılan boyalar bunlar. Çiçek peçete. Peçete tutkalı yardımı ile yapıştırdım.

Bir Cevap Yazın

