>Karton Rulodan Duvar Süsü Yaptım – 2 :))

>

Daha önce ** karton rulodan duvar süsü yaptım ** başlıklı yazımda ilk denememi yapmış ve bordo renge boyayıp üzerine gümüş sim sürmüştüm.
Ablam beğenince bir tanede ona yaptım.🙂 Bu sefer rengi lila üzerinede mor sim sürdüm. Fotoğrafta simli yerler koyu görünüyor. Aslındada öyle tabi. Ama tek farkı, aslında parlıyor olması. :))
Ablama bugün verdim.
Beğendi.
Yada beğenmiş gibi yaptı :))))
Sırada annem ve büyük ablam var. Onlarada değişik renklerde yapacağım.
Şu saatlerde bu yazımı okuyan herkese iyi geceler diliyorum.🙂
Gün içinde okuyanlarada güzel günler :)(:
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Geri Dönüşüm, Kağıt Sanatı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Karton Rulodan Duvar Süsü Yaptım – 2 :)) için 2 cevap

  1. ruşen dedi ki:

    >hoş oldu bunlar…lila ağırlıklı bir odada konsepti güzel tamamlarlar.

Bir Cevap Yazın

