>Keçe & EVA Kalıpları için Site & Blog Adresleri

>

Keçe ve EVA Kalıpları için Site için Blog Adresleri

Bu yazı EVA, Kalıplar, Keçe Çalışmaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Keçe & EVA Kalıpları için Site & Blog Adresleri için 4 cevap

  1. Çiğdem dedi ki:

    >Çok teşekkürler hobi vakti ,bakmak üzere arşive alıyorum .

  2. Anonymous dedi ki:

    >şu yorum işini bi türlü yapamıyorum neyse asıl söylemek istediğim öğrendiğin tüm şeyleri bizimle paylaştığın için çooooooooooooooook teşekkürler.İnan benim çin ve bu hobi olayına yeni başlayanlar için bir kapı aralıyosun sonsuz teşekkürlerSEZOBİGO

  3. Bucanni dedi ki:

    >Paylaşım için teşekkürler canım keçeler bekliyor belki ilham gelir🙂

  4. banumut dedi ki:

    >ben de geldim buraya yavaş yavaş alışıyorum yardımını bekliyorum beni ziyaret et banumut59blogspot.com

Bir Cevap Yazın

