>Yeni Bir Sepet Daha Boyadım. :)

>


Son boyadığım sepet bu.🙂

Öncesi ve sonrası
(Yada fotoya göre tam tersi :)(: )

Bu sepet, yılbaşı hediye sepeti olarak gelmişti çok beğenmiştim, içine çiçek koyup salona koymuştum. Aradan zaman geçince insan aynı şeyleri görmekten sıkılıyor ki, bende sıkıldım. Balkona koydum içinede patates ve soğan. :)(:

Güneş, rüzgar, yağmur sayesinde rengi iyice soldu. Hatta bir ara atmayı bile düşünmüştüm. Taki sepetlerin boyandığını görene kadar.🙂

İlk olarak sepeti güzelce temizledim. Ve beyaza boyadım. Sprey boya çabuk bitiyor diye öncelikle akrilik boya ile boyayıp fırçanın yetişmediği yerlerede sprey boya sıktım. Boyaması itiraf edeyim eziyet oldu bana. Girinti çıkıntıları o kadar çoktu ki boyamak çok zamanımı aldı.

Boya kuruduktan sonra her iki tarafa peçete yapıştırdım. Ama bu sefer çok beyaz göründü gözüme. Sepetin alt ve üst örgü kısımlarını bordoya boyadım bu sefer aralardaki beyaz dahada sırıttı. Krem kengine boyadım ara ara sünger yardımı ile yeşil renkle dokunuşlar yaptım. I ıh yine sade geldi, fırçanın ucu ile hafif dokunuşlar yaptım heryerine. Eyvah dedim berbat ettim sepeti. Ama gözüm alıştı biraz. İtiraf edeyim hiç içime sinmedi. Ama ilk halinden daha iyi olduğuda ortada. :))
Henüz sprey vernik sıkmadım. Onuda sıkınca işlem tamamdır.🙂

İşte böyle.
Şimdi soruyorum size, BEYAZ BOYA nerede?🙂
Cevap : Sepetin altında kaldı. :))) Koptum. :)))
Bu sepetimide SEPET BOYAMA kategorilerine armağan ediyorum. :)(:

Bu yazı Benim Yaptıklarım, Sepet Boyama, Yenileme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Yeni Bir Sepet Daha Boyadım. :) için 5 cevap

  1. Begonvilli Ev dedi ki:

    >Harika olmuş. Bayılırım sepetlere.

  2. neduk dedi ki:

    >Gayet güzel olmuş. Sinsin içinize. Sevgiler.

  3. >Ellerine sağlık süper olmuş güzelim. Bak bende de var bu sepetten, ben de mi boyasam acaba, kıskandım şimdi😀 Sevgiler…

  4. Luciene e.v.a dedi ki:

    >Muito lindo. Parabéns sempre!!!Bjus.

  5. >Ellerine sağlık her zamanki gibi harika görünüyor

Bir Cevap Yazın

