>EVA & Keçe Kalıpları

>

**********

** http://delgrande.blogspot.com 1 **

Bu yazı EVA, Kalıplar, Keçe Çalışmaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>EVA & Keçe Kalıpları için 3 cevap

  1. NESTUG dedi ki:

    >yaaaaaaa nerden buluyorsun bu kadar siteyi hangi birini yapacağımı şaşırdım valla.sevgiler

  2. NESTUG dedi ki:

    >bu kadar siteyi incelemek için günler lazım yaaaaa acı bana

  3. hobivakti dedi ki:

    >Hobi bloglarını gezerken beğendiklerimi, ilgimi çekenleri sık kullanılanlarıma ekliyorum hep ama birgün format atılması gerekirse hepsi kaybolacaklar düşüncesi ile bloğuma eklemeye karar verdim. Hem kategoriler halinde olduğu için aradığımıda bulmam kolay olur diye düşünmüştüm. Aynı zamanda bu kategorilerde arama yapan ziyaretcilerimde faydalanır diye düşünüyorum. Fırsat buldukca uğrarsın,🙂

Bir Cevap Yazın

