>Keçe Anahtarlık Yapımı

>

Brezilya hobi bloglarına bakmayı seviyorum ve çok başarılı buluyorum.
Birde bu bloğu beğenerek takip ediyorum.🙂

Keçeden ve kumaştan anahtarlık yapımını resimli olarak anlatılmış.
Beğendiyseniz ve nasıl yapıldığını merak ediyorsanız verdiğim bağlantı adreslerini tıklamanız yeterli.🙂


** http://postandosobreartes.blogspot.com dan alıntıdır.**
Yapım aşamaları için burayı tıklayın.

Bunlardan yapmak istiyorum.🙂

*************************

11.10.2010

Ve yaptım.

** Keçeden anahtarlık yaptım.🙂 **

Bu yazı Anahtarlık, Keçe Çalışmaları, Yapım Aşamaları, İstekler Bitmiyor :) içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Keçe Anahtarlık Yapımı için 3 cevap

  1. Luci Cardinelli dedi ki:

    >Obrigada pelo carinho e pela divulgação :)beijoss

  2. Mara dedi ki:

    >Ana,Merhaba !Vi seu comentário no blog da Luci… Que legal…você acompanha os trabalhos no Brasil?Vc fala português, inglês ou somente turco?I also love arts, write to me let's talk…I'll wait your contact.Regards,Mara Ercanmaradolores@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

