>Sepet Boyama

>


Daha önce benim boyadığım sepetin aynısından ablamın vardı ve rengi biraz solmuştu.
Ablam benim sepeti beğenince onunkinide boyadım. 🙂


Kenarlarını yeşil istemişti.

Buda böyle bişey oldu işte. 🙂
Bence önceki halinden güzel oldu. :)(:
Gününüz güzel geçsin. 🙂
Mutlu olun…
Mutlu kalın…
Sevgiler

Bu yazı Sepet Boyama, Yenileme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Sepet Boyama için 14 cevap

  1. >Harika bir evrim geçirdiler sayende marifetli arkadaşım. Ellerine sağlık…

  2. ruşen dedi ki:

    >süper görünüyor… ellerine sağlık… ikisinin de son halleri muhteşem….

  3. neduk dedi ki:

    >Seninkilere özenip sepeti kocama boyattım. İplerden bir kurtulsam dekupajını da yapacağım:)))Eline sağlık. Sevgiler.

  4. celebi74 dedi ki:

    >eline sağlık

  5. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    >Sibel ablaya katılıyorum evrimin alasına geçirmişler:)

  6. AtolyeKedi dedi ki:

    >Harika olmuşlar, ellerine sağlık.

  7. ...ÖZÜM... dedi ki:

    >Çok güzel olmuşlar.Elerinize sağlık.SEVGİLER..

  8. Lisandra dedi ki:

    >OLÁ , FICOU LINDA SUA CESTA , ESPERO QUE COMPREENDA UM POUCO DO MEU IDIOMA, BEIJOS!!

  9. >Sevgili Hobi vakti, harkulade olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Elimde bir kaç sepet var atıl duruyor onlara ben de dokunayım da hayata dönsünler :)Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın….

  10. hobivakti dedi ki:

    >Hepinize teşekkür ederim 😉

  11. Ece Çakıroğlu dedi ki:

    >süper olmuş ikiside . kaç dk dır düşünüyorum ne koyucaksınız bunun içine insan kıyamaz buna patates soğan koymaya. ellerine sağlık abla kardeş güle güle kullanın.

  12. Sihirli Günce dedi ki:

    >Sepetler çok güzel olmuş.Bir tane küçük bir sepetim var boyanmaya müsait.Heveslendim şimdi ben.Belki bende boyarım bir ara:))

  13. >Bayıldım bu sepetlere…Sevgiler.Aida

Bir Cevap Yazın

