>Oluklu Mukavvadan Kutu Yapımı / Resimli Anlatım

>

 

Böyle bir kutu yapmak istermisiniz? (Yaşpasta ya benziyor değil mi? 🙂 )

O halde aşağıda verdiğim linki tıklayın.

Resimlerin altındaki yazının sonunda ayrıca tıklamanız gereken bir link var. Tıkladığınızda resimli anlatımı ile uygulama gösteriliyor.

Blog Korece ama google çeviri yapınca çat pat anlatılanlar anlaşılıyor. Anlatım resimli olduğu için yazılanları okumanıza bile gerek yok diyebilirim.

Bu kutular oval yapılmış ama aynı mantıkla yuvarlak, kare yada dikdörtgen kutularda yapılabilir.

Üstünde bulunan quilling çalışmalarınıda ayrıca yapacaksınız tabiki. 🙂 Onun içinde yine aynı blogda çok güzel çalışmalar var.

Bana böyle bir kutuda hediye gelse içindekinden önce kutusu etkilerdi beni. İçindeki hediyede beğendiğim bişey olursa bana 1 saat dokunmasınlar mutluluğumun tadını çıkarayım biraz. :))

Güzel bir gün dileği ile…

Bu yazı Hediye Kutusu, Kağıt Sanatı, Yapım Aşamaları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to >Oluklu Mukavvadan Kutu Yapımı / Resimli Anlatım

  1. AtolyeKedi dedi ki:

    >Harika olmuş, mümkün değil yapamam bunu ama bu siteyi bir geziyim.

  2. Şehnaz dedi ki:

    >çok hoş değişik fikirlerle dolu bir site…sevhiler..

  3. Waneska Ferreira dedi ki:

    >Por nada İyi, essa caixa está linda, parece um bolo de casamento, uma lembrança de casamento linda, parabéns! beijo

  4. Anonymous dedi ki:

    >arkadaşlar bana da bi tane kutu yapımı ile ilgili bi şey yüklermisiniz?hepsi çok güzel ama tamamı verilememiş tam resim yoq hepsi bitmiş halinde resim konulmuş kutu yoksa eğer daha değişik şeyler yükleyin lütfen çokm ihtiyacım var bide bana arkadaşlık yapabileceğim ücretsiz üye olmadan bi site oereniz var mı??

  5. hobivakti dedi ki:

    >Adsız: Bu yazımda en altta kırmızı yazan linki tıklarsanız yapım aşamasına ulaşırsınız. Ayrıca bloğumu biraz incelerseniz, bir çok kutu yapım aşamasını bulacaksınız. Yazılanları okuyun, sadece resimlere bakıp geçmeyin.

Bir Cevap Yazın

