>Sepet Boyama / Niye boyamayım, boyadım işte. :)

>


Mini sepetim aslında eski değildi ama hobi bloglarında boyanmış sepetleri görünce heveslendim bende. 🙂

Ve boyadım. Sonuç ortada. 🙂

Sepete bakıp bakıp “iyiki boyamışım” diyorum. 🙂


Üst fotoda görüldüğü üzere önünde ördek ve çiçek vardı. Ve ben hiç beğenmiyordum 🙂 İlk olarak onları söktüm güzelce.

Sonra sprey boya ile beyaza boyadım. Sprey boya büyük rahatlıkmış anladım. 🙂 Dakikasında sepet boyandı. 2 – 3 kat sprey boya sıktım ki, tam beyazlık oluşsun.
Sonra, üzerine ve iç kısmına peçete yapıştırdım.


Sepetin üst tarafındaki örgü kısmını, en alt bölümü ve sepetin iç tabanını açık lilaya boyadım. Elimde bulunan lila biraz koyu renkti beyaz + lilayı karıştırınca renginide açmış oldum.
Son olarakta parlak sprey vernik ile 3 kat vernikledim.

Sonucu beğendim. 🙂

Fotoların büyük hallerini görmek için fotonun üzerine gelip sağ tuş yapıyoruz bağlantıyı yeni sekmede aç diyoruz ki, bloğumun hemen yanında resim görünsün. 🙂

Ablamdada aynı sepetten var. Onun sepetinide boyamayı kafaya takmıştım. Ama bundan ablamın haberi yoktu. 🙂 Ben ona söylemeden ablam sepetimin son halini görünce oda heveslendi. Bakalım onun sepeti ne zaman boyayacağım.

Bu arada elimde büyük bir sepet daha var. Açık pembeydi rengi. Zamanla renginde bozulma oldu. Onuda boyarım en müsait zamanımda. :))

Konumuz sepet olunca bir mani ile noktayı koyayım. :)(:


Sepet sepet yumurta,
Sakın beni unutma,
Unutursan küserim,
Mektubumu keserim.

:)))))

Bu yazı Benim Yaptıklarım, Sepet Boyama, Yenileme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

17 Responses to >Sepet Boyama / Niye boyamayım, boyadım işte. :)

  1. turkuaz dedi ki:

    >Merhaba cnm, mükemmel olmuş eline saglık.Bende heveslendim ama ne zaman vakit bulurum:))

  2. AtolyeKedi dedi ki:

    >Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

  3. karabidikim dedi ki:

    >Özellikle renk çok hoş olmuş ellerine sağlık canım.

  4. dikisdersi dedi ki:

    >niye yaptın ki:)benim elimden gelmez böle şeyler ,çok hoş durmuş ,

  5. Meraklı beti dedi ki:

    >eline sağlık,benimde yapılacaklar listesinde bu ama bakalım ne zaman:)))))

  6. NEFİSE dedi ki:

    >Ben de çok seviyorum sepet boyamayı.. ellerine sağlık ..

  7. GÖNÜL dedi ki:

    >çok şık bir sepet olmuş ellerine sağlık

  8. DaRmAn dedi ki:

    >bir başka havaya bürünüyor sepetler boyanınca,beyaz ve lila süper olmuş,çok güzel gözüküyor….Eline-emeğine sağlık.. 😉

  9. Luciene e.v.a dedi ki:

    >Muito lindo migah, parabéns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  10. serpil dedi ki:

    >Çok beğendim, beni de heveslendirdiniz , benim de bir kenarda küskün küskün duran bir sepetim var da 🙂 Renkler de harika olmuş, sevgiler.

  11. ruşen dedi ki:

    >enfes olmuş… renkler bi harika… ellerine sağlık.

  12. minihobi dedi ki:

    >çooook güzelrenkler harikaelinize sağlık

  13. hobivakti dedi ki:

    >Beğendiğinize sevindim. :)Her birinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. 🙂

  14. ruşen dedi ki:

    >sevgili hobi vaktibu blogum da yeni doğdu…belki seversin :)http://rusyena.blogspot.com

  15. hobivakti dedi ki:

    >Merhaba Ruşen, :)Takibe aldım bile.

  16. >Süper olmuş ellerine sağlık. Bende de sepetler var hemen böyle çalışmalara başlamak lazım imrendirdin yani teşekkürler 😀 Sevgiler…

  17. B@rb@bietol@ dedi ki:

    >eline sağlık çok şık olmuş

Bir Cevap Yazın

