>Ahşap Boyama, Ahşap İngiliz Sandığı

>

Benim boyadığım İngiliz sandığı.

Sandığın üstündeki resmin tamamlamasını ve renk geçişlerini öğretmenimiz Nagihan Hanım yapmıştı.

Kendisine teşekkür ediyorum.

Ben çok beğendim.
Üzerindeki resimden daha önce puzzle yapmıştım. Çok beğeniyordum. İngiliz sandığının üzerinede bu resimden yapmak istedim.

Bugününüz dünden, yarınınız bugünden güzel geçsin. 🙂
Sevgiler…

Bu yazı Ahşap Sandık, Benim Yaptıklarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >Ahşap Boyama, Ahşap İngiliz Sandığı

  1. >sandığa bayıldım ellerinize emeklerinize sağlıkhayırlı ramazanlar

  2. AtolyeKedi dedi ki:

    >Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık

  3. Karen Hanim dedi ki:

    >Blogunuz çok güzel. Bende o resmi çok severim! Ne güzel bir sandık!

Bir Cevap Yazın

