>Seramik Şamdan

>

Benim boyadığım seramik şamdanlar.

Orta kısma rölyef pasta uygulaması yaptım. Metalik boya ile boyadım.
Bu şamdanın başka renginide kurstan başka bir arkadaşımız yapmıştı. Zaten ondan görüp heveslenmiştim. 🙂

Güzel, dolu dolu, yaşanası bir gün dileği ile…
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Seramik Boyama içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Seramik Şamdan için 5 cevap

  1. NESTUG dedi ki:

    >Lila ve mor en sevdiğim renklerdendir.Hoş olmuş güzel günlerde kullansevgiler

  2. karabidikim dedi ki:

    >Canım çok güzel olmuş elimdeki rölyefi ne yapsam diye düşünüyordum.Böyle uygulayabilirim fikir için teşekkürler 🙂

  3. >gerçekten çok güzel olmuşlar blogunuzu beğendim hemen izleyiciniz oldumbu arada ben de ikizimle bi blog açtım takip etmek istersenizhttp://aycatugce-tuna.blogspot.com/

  4. hobivakti dedi ki:

    >Nestug – Teşekkür ederim. :)Karabidikim – Teşekkür ederim. Uygulama hoşuna gittiyse ne mutlu. :)–!Fashion Passion!– – Teşekkür ederim. Bende sizi izlemeye aldım. 🙂

  5. celebi74 dedi ki:

    >ellerine sağlık şekerimmm… muckkk

Bir Cevap Yazın

