>Tavsiye Ediyorum, www.kucuksheyler.com

>

Tavsiye ediyorum,

kucuksheyler

Siteyi tesadüf eseri google de fimo hamuru ile ilgili araştırma yaparken buldum. Ve uzun süre site içeriğine takıldım kaldım.

Site sahibi, Polimer Kil / Fimo, Resin ve Kart yapım aşamalarını resimli olarak detaylı bir şekilde anlatmış. Bu konularda hiç bilgisi olmayan insanlar sitede anlatılanları uygulayarak çok rahat bir şeyler çıkarabilir ortaya.

Siteyi beğendim, bilmeyenler içinde önermek istedim.

Aşağıdaki resmi tıklayarak siteye ulaşabilirsiniz.

Bugününüz dünden, yarınınız bugünden güzel geçsin.

Sevgiyle…

Bu yazı Fimo Çalışmaları, Tavsiye Ediyorum içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Tavsiye Ediyorum, www.kucuksheyler.com için 8 cevap

  1. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    >evet maşallahı var, bende beğeniyorum kendisini…

  2. kucuksheyler dedi ki:

    >aa büyük sürpriz oldu benim için. beğenmenize ve paylaşmanıza sevindim. sevgiler.

  3. Ece dedi ki:

    >çok teşekkürler canım çok işime yaradı tüm siteyi en kısa zamanda gezicem resinle ilgili bigide buldum çok işime yarıyacak.

  4. GÖNÜL dedi ki:

    >sevgili pamukşeker izleyicim bloğuma hoş geldin paylaşımın için teşekkürler

  5. karabidikim dedi ki:

    >çok güzel bir siteymiş izlemeye aldım teşekkürler canım

  6. Anonymous dedi ki:

    >söz bulamıyorum ,o kadar etkilendim ki günlerdir sitedeyim…çok emek vermişsiniz ,ellerinize,yüreğinize sağlık…hiç böyle bir blog arastlamamıştım şimdiye kadar TEBRİK EDİYORUM gerçekten…

  7. hobivakti dedi ki:

    >Adsız : Teşekkür ederim. 🙂

Bir Yanıt Bırakın

