>Seramik Gondol

>

Benim boyadığım seramik gondol.

Gondolu şampanya rengi sedefe boyadım.

İçine altın transfer ulguladım. Ortalarınada parlak taş yapıştırdım.

Alt kısmına şampanya rölyef pasta uyguladım.

Aşağıda aynı gondolun farklı şekillerde boyanmış hallerinin linklerini veriyorum. 🙂
Bu yazı Benim Yaptıklarım, Seramik Boyama içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Seramik Gondol için 4 cevap

  1. Meraklı beti dedi ki:

    >harika olmuş canım bravo..

  2. ruşen dedi ki:

    >ellerinize sağlık, ne güzel şeyler yapıyorsunuz…keyifle izliyorum. 🙂

  3. neduk dedi ki:

    >Lütfen aktarmak için acele etmeyin. Sindire sindire inceleyelim. Gondol çok hoş olmuş. Sevgiler.

  4. hobivakti dedi ki:

    >Meraklı beti: Teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim. 🙂 ruşen : Güzel düşünceleriniz için teşekkür ediyorum. :)neduk : Haklısınız aslında arka arkaya ekliyorum. Ama diğer bloğumu buraya aktardığım için biraz aceleci davrandım. 🙂 Gondolu beğendiğinize sevindim. 🙂

Bir Yanıt Bırakın

