>Deniz Kabukları ile Yapılan Nihale

>

Deniz kabukları ile yapılmış nihale.

Yine tatil yöresinden almıştım. Ama kullanamadım. 😦

Misina ile yapılmış, nihalenin bir bölümünde kopma oldu ve o kısımdaki kabuklar düştü. Bende deniz kabuklarını ayırıp başka bir yerde kullanırım diye kaldırmıştım bir yere hala orada duruyordu. Bugün fotoğraf çekmek için yerinden çıkardım. 🙂

Hayvancığın orada ne işi mi var? Kopan yeri kamufle etmek amacıyla oraya yerleşti. İdare edin lütfen :))

Bu yazımıda kategorilerimdeki Deniz Kabuklarına armağan ediyorum. 🙂

İyi Akşamlar

Bu yazı Deniz Kabukları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

