>Deniz Kabukları

>

Hafta sonu Samsun’daydık.

Denize ayaklarımı sokmak için sahile gitmiştim ki, deniz kabuklarını gördüm. Denizi unuttum deniz kabuklarını toplamaya başladım.🙂

Zaman kısıtlıydı ve ben anca bu kadarını toplayabildim.

Şimdi düşünüyorum. Bunlarla ne yapabilirim?

Bir önerisini olan var mı?

Nette biraz araştırdım. Bakın neler buldum.

**talesfromanoccottage** Detaylar için buraya bakabilirsiniz.







Bu yazı Deniz Kabukları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Deniz Kabukları için 4 cevap

  1. ozgur dedi ki:

    >Selam,güzel bir blog,takipteyim…Ben de dayanamam deniz kabuklarına,toplamaya başlarım hemen tüm bunlar hepsi birbirinden güzelmiş:))

  2. >ben bu kabukları toplar toplar bişiy yapamam sonra atarım:(((ne güzel sizin gibi yetenekli ellerle buluşmaları

  3. hobivakti dedi ki:

    >Özgür / teşekkür ederim. Bende sizi takipteyim artık. :)(:Yemek Vakti Aylin / Bende henüz bişey yapamadım. Bakınıyorum nette. Neler yapılabilir diye.🙂

  4. Nélia dedi ki:

    >Lindíssimos estes trabalhos com conchas.Parabéns pela criatividade.bjsNélia

Bir Cevap Yazın

