>Ahşap Posta Kutusu

>

Resim üstü çatlatma tekniği uyguladığım ahşap posta kutusu.

Her ne kadar adı posta kutusu olarak geçsede ben içine çiçek koyarak süslemesini yaptım ve kapıma astım. 🙂

.

Bu yazı Ahşap Boyama, Benim Yaptıklarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Ahşap Posta Kutusu için 2 cevap

  1. evcilik dedi ki:

    >çok hoş olmuş,üzerinde ki eskitme resme bayıldım,ellerine sağlık..sevgiler.

  2. hobivakti dedi ki:

    >Teşekkür ederim. 🙂

Bir Cevap Yazın

