>Yeni Şablonumu Beğendim :)(:

>

Önceki şablonuma içim ısınmamıştı. Şablon araştırması içine düştüm bir anda.
Ve bu şablonu buldum denedim hoş oldu. 🙂

Buraya şablonu hangi siteden aldığımıda yazayım belki lazım olur. 🙂

Blog Şablonları

Buradada Blogger Şablon Nasıl Yüklenir

anlatılmış. Şablonumu değiştirmek zor olmadı. 🙂

Durun durunnnn, üzerini tıklamayın hemen. Adım adım dediğimi uygulayın pls.. Yoksa benim sayfamdan gidersiniz. :)(:

Geniş zamanlarımda linkleri ayrı bir sayfada açmak için kodlayacağım. Şimdi uğraşamadım. 🙂

Linkin üzerine gelip sağ tıklayın yeni sekmede aç butonunu tıklayın ki yönlendirdiğim sayfa ,benim sayfamın hemen yanında açılsın. 🙂

.

Bu yazı blog içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Yanıt Bırakın

