>Yağlı Boya Resim

>

Ta ta ta taaaaam 🙂

Ve işte benim ilk ve son yaptığım yağlıboya resim çalışmam. 🙂

Buraya ilk taşındığımda yağlıboya resim konusunda çok iyi olan iki komşum ve Hülya abla sayesinde tepeden daldım yağlıboya çalışmasına. Benim yaptığımla kalsa çöpe atılacak durumdaydı. Ama sağolsun komşum Güler abla üzerinde biraz rötuşlar yaparak duvara asılacak hale getirdi.
Teşekkür ediyorum kendisine. 🙂

Bu yazı Benim Yaptıklarım, Yağlı boya Resim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

