>Cam Şişelere Peçete Dekupajı

>

Ablam bu şişeleri boyamam için bana getirmişti.
Beyaza boyadım, peçete dekupaja takmışken üstüne birde TEPE HOME den bu peçeteyi almışken bu şekilde değerlendirmek istedim. :)
1 tane peçete ile bu iki şişe boyandı.

Bu yazı Benim Yaptıklarım, Cam Boyama içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Cam Şişelere Peçete Dekupajı için 19 cevap

  1. Filiz dedi ki:

    >çok güzel olmuş ellerine sağlık, bir şey sorucam sana, cama alttan peçete yapıştırdığın zaman tutkalı peçetelerin sadece üstünemi yoksa tüm yüzeye mi sürüyorsun, anlatamadım gibi : ) mesela bir tabağım var ve arka kısımdam peçete yapıştırıcam peçeteyi yerine koyduk ve tutkallla yapıştırdık kurudu, şimdi koruyucu tutkalı sadece peçetenin üstüne mi yoksa tüm yüzeye mi sürüyorsun?

  2. >Ama bu kadar da güzel yapılmaz ki:) Ellerine sağlık.

  3. sezobigo dedi ki:

    >şu peçeteler çok güzelmiş ama şişede daha anlam bulmuş gibi ellerine sağlık arkaşım güzel olmuş her zamanki gibi

  4. hobivakti dedi ki:

    >Beğendiğinize sevindim. :)Hepinize teşekkür ederim. Filiz : Ben bir kere tabağa tersten peçete yapıştırdım ondada sadece peçetenin üstüne tutkal sürmüştüm. Tüm yüzeyi yapmadım. Tüm yüzeyi yapmak gerekiyormu bilemiyorum. Boyadan önce yapıştıracaksan, peçetenin düz görünmesi için peçetenin tersini çevirip yapıştıracaksın. Sonra boyanı süreceksin. Eğer renkli boya süreceksen peçetelerin üzerini öncelikle beyaz boya ile boyaki renkli boya sürdüğün zaman peçetenin deseni kaybolmasın. Daha sonra üstüne renkli boya yaparsın. Ama tabağı tersten boyayıp desenler dış taraftan görünsün istiyorsan o zaman her zaman yaptığımız gibi boya üzerine peçeteyi yapıştırıyorsun.

  5. Elaine Ligero dedi ki:

    >Very, very beautiful! :)Regards,Elaine LigeroBell'Arte

  6. Nedret dedi ki:

    >Çok beğendim. En çok beğendim:)) Sevgiler.

  7. casminella dedi ki:

    >Bayıldım, bayıldım. Ellerine sağlık. Daha önce yabancı bloglarda bu tür çalışmalar görmüştüm. Ama şişeye dekupaj yapacağım sonra nerede kullanacağım diye düşünerek yapmaya hiç yeltenmemiştim. Senin çalışman harika olmuş. Yapsam mı acaba :))

  8. Hatice Sahin dedi ki:

    >Yine ortaya nefis bir iş çıkmış,ellerine ve emeğine sağlık.

  9. yasmin dedi ki:

    >çok beyendim ellerine sağlık..ben geçenlerde canım sıkıldı şişeye sardım peçeteyi üstünede boncuk boya ile süsledim..değişik oldu..:))) ama seninki çok güzel olmuş..

  10. muko dedi ki:

    >süper olmuş aklımı çeliyorsun bir süredir peçete topluyorum böyl güzel değiller ama bu konuda hiç bilgim yok sadece senden görüp özeniyorum evdeki en küçük zigonu boyadım peçete yapıştırıcam diye ama boyası iyi olmadı sprey boya ile boyadım sanki çok iyi olmadı daha malzememde yok peçete tutkalını nereden bulucam bakalım bişeyler yaparsam yayınlıcam ama bişeye benzetebilirmiyim ????orasu muamma bu peçete tutkalı beyaz tutkal değilmi özellği farklımı birde nerelerde satılır?

  11. muko dedi ki:

    >bu arada bir sürüde şişe ve bardak biriktirdim:)))

  12. Pembe Yastık dedi ki:

    >ne çok severim bu peçeteyi…herşeyi bununla kaplayasım geliyor…Eline sağlık!

  13. Nazan dedi ki:

    >Aynı böyle bir şişem var, bende deneyeyim…Seninki ise harika olmuş arkadaşım..

  14. >Herzamanki gibi harkulade olmuş.Ellerine sağlık

  15. hobivakti dedi ki:

    >Hepinize teşekkür ederim :)casminella : içinde kalmasın bir tanede sen yap bence :)yasmin : umarım bloğuna eklemişsindir. Bakayım bbirazdan. :)muko : peçete tutkalı normal tutkal gibi koyu olmuyor. Daha cıvık. Ve sanırım su bazlı. Peçete ince olduğu için peçete tutkalı ile yapman garanti olur. Hiç peçete dekupaj yapmadıysan gözden çıkardığın şeyler üzerinde çalışmalar yap elin alışana kadar. :)Peçete tutkalı hobi mağazalarında, ahşap & seramik malzemeler satan yerlerde, bazı kırtasiyelerde bulunuyor.

  16. AtolyeKedi dedi ki:

    >Harika olmuş, bayıldım. Ellerine sağlık.

  17. nemacharmosa dedi ki:

    >Hello what a beautiful job, I love your blog, is always welcome in my, I'm following you.Kisses

  18. permaren dedi ki:

    >yine çok güzeller…bunları gördükçe beyaz boyamın bitmesiyle yenilerini yapamıcak olmanın(en azından bir süre)hüznünü yaşıyorum:(çok muntazamlar çok güzeller..en çok hoşuma gidense..şişelerdeki boyanın dokusu ve pürüzsüzlüğü..ellerine sağlık:))

Bir Cevap Yazın

